مصاحبه با دستیار تهیه کننده بازی Ghost Recon : Future Soldier

صفحه نخست

ايميل ما

آرشیو مطالب

لينك آر اس اس

عناوین مطالب وبلاگ

پروفایل مدیر وبلاگ

طراح قالب

:: صفحه نخست
::
ايميل ما
::
آرشیو مطالب
::
پروفایل مدیر وبلاگ
::
لينك آر اس اس
::
عناوین مطالب وبلاگ
::
طراح قالب

تمام لينکها تماس با ما


نويسندگان :
:: MH12
:: LORD

آمار بازديد :

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin







پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به وبلاگ من خوش آمديد .لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ کمک کنید .


مصاحبه با دستیار تهیه کننده بازی Ghost Recon : Future Soldier

 

 

این روزها بازیهای شوتر یا به صورت بازیهای سوم شخص عرضه میشوند یا اول شخص . هنوز چند ماهی از عرضه آخرین نسخه از سری بازیهای Call Of Duty و Battlefield و Medal Of Honor نگذشته است که صحبت Ghost Recon : Future Soldier به میان می آید . آیا Ghost Recon : Future Soldier میتواند ما را از یکنواختی این سبک بیرون بیاورد ؟؟؟!!! | خواهیم دید !!! |

 

ما با دستیار تهیه کننده Ghost Recon : Future Soldier ، آقای Yann Suquet مصاحبه ای ترتیب دادیم تا اینکه بفهمیم آیا GR : Future Soldier میتواند خود را از لیست تکراری ها بیرون بکشد و بین صحنه های اکشن و مخفی کارانه خود تناسب ایجاد کند یا نه ؟ همچنین در مورد مسائل نسخه PC این بازی نیز سوالاتی از ایشان پرسیدیم

 

 

IncGamers : سبک شوتر های تاکتیکی جنگی سخت در خطر هستند ، چگونه Future Soldier میخواهد خود را از این خطر بیرون بکشد ؟

 

Yann Suquet : سری Ghost Recon همیشه در مورد نیروهای ویژه بوده است و به شما تجربه بودن به عنوان عضوی از Spec Ops را میداده است . همانند بازیهای گذشته در این سری ، Future Soldier نیز از این قانون " قانون : اول بدست آوردن اطلاعات و استراتژی چیدن بعد حمله " پیروی خواهد کرد . بنده مطمئن هستم که سبک ما به عنوان یک شوتر سوم شخص هوشمندانه یک STPS است .

 

بنابراین ، شما میتوانید وقت خود را برای درگیری با دشمنان با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین ، نارنجک های اینتل ، نامرئی شدن ، سیستم کاوری که به شما اجازه ارزیابی و تجزیه محیط را میدهد ; صرف کنید بدون اینکه حتی ذره ای حوصله تان سر برود . این گونه است که شما میتوانید تصمیم بگیرید که دقیقا چه کاری را خود انجام بدهید و چگونه از هم تیمی هایتان استفاده کنید . Ghost Recon : Future Soldier تمام در مورد آزادی است ، این چیزیه که ما در موردش صحبت میکنیم . 90 درصد موقعیت ما هوشمندانه برنامه ریزی شده است نه از پیش تعریف شده !!! .

 

 

IncGamers : در مورد طراحی سیستم هوش مصنوعی بازی چه توضیحاتی دارید ؟

 

Yann Suquet : ما مطمئن هستیم که این کار تمام چهار بازیکن را مشغول به خود میکند . در بخش سینگل پلیر ، هوش مصنوعی دشمنان بر روی یکی از هوش مصنوعی هم تیمیهای شما ، اگر او دیده شود ، تمرکز میکند . در دیگر بازیهای این سبک ، هم تیمی های شما معمولا بی استفاده بودند و هیچ کمکی به شما نمیکردند . در صورتیکه هم تیمی های شما در Future Soldier همیشه میدانند در چه موقعیتی چه واکنشی از خود نشان دهند . اگر هم تیمی شما در دید دشمن قرار بگیرد ، هوش مصنوعی دشمن فورا نمیتواند بفهمد که شما کجا هستید ; بر خلاف اتفاقاتی که در بازیهای دیگر این سبک می افتد .

 

این ویژگی به شما زمانی را برای دور زدن دشمن و انجام عملی جالب در حالیکه یک هوش مصنوعی با هوش مصنوعی دیگری درگیر است را میدهد .

 

IncGamers : آیا شما تا به حال مرحله ای را طراحی کرده اید که اختصاصا بر پایه Stealth یا Action باشد ؟

 

Yann Suquet : بله . بعضی موقعیت ها شما را مجبور به استفاده از تاکتیک Stealth میکند . در حالیکه در دیگر موقعیت ها ممکن است انجام این تاکتیک غیر ممکن باشد . با این حال ، در Future Soldier شما همیشه توانایی انتخاب نوع عکس العمل خود را دارید - شما مجبور نیستید دشمن خاصی را بکشید تا بازی ادامه یابد -

 

برخی از مراحل با محیط باز طراحی شده اند تا به شما کنترل ها و تاکتیک هایی مشخص بیاموزند ، در حالیکه برخی دیگر از مراحل بعدی کاملا بر روی شما باز هستند تا هر کاری که میخواهید انجام دهید . قطعا در بازی برخی اسکریپت های حادثه ای وجود خواهد داشت که به ما اجازه خلق صحنه های " WoW " ی که شما از یک بازی شوتر تاکتیکی انتظار دارید . اما گیم پلی کلی بازی از پیش تعیین نشده " اسکریپت نشده " است .

 

IncGamers : بخش Co-Op نیز به یکی از ویژگی های خوبی تبدیل شده است که دیگر در این سبک حالتی خسته کننده و پیش پا افتاده دارد ، آیا تمامی شوتر ها نهایتا باید این ویژگی را داشته باشند ؟

 

Yann Suquet : من فکر میکنم تجربه Co-Op تجربه ای حیرت آور است . من بازی کردن در حالت Co-Op را بسیار دوست دارم و به نظر من در این حالت ، حسی به گیمر دست میدهد که در بخش سینگل پلیر شاهد آن نخواهید بود . بازی در کنار یکدیگر همیشه فوق العاده بوده است . برای بازی های مسابقه ای ، به عنوان مثال ، من فکر میکنم که شرم آور است که ما از حالت Split Screen Play دوری کنیم و این قابلیت را از بازیهای این سبک جدا کنیم .

بنابراین من امیدوارم در آینده شاهد عرضه بازیهای Co-Op بیشتری باشیم . قطعا بخش مهمی از بازیهای ما است که به همین دلیل است که کل این بازی برای حمایت از این قابلیت طراحی شده است

 

 

IncGamers : آیا Future Soldier را میتوانیم به صورت Split Screen بازی کنیم ؟

 

Yann Suquet : در حال حاضر چیزی برای گفتن در این زمینه نداریم

 

IncGamers : شما پشتیبانی از Kinect را به بخش گان پلی بازی اضافه کردید ، آیا تا به حال به اضافه کردن آن به بخش های دیگر بازی فکر کرده اید ؟

 

Yann Suquet : ویژگی پشتیبانی از  Kinect همیشه به عنوان یک سیستم کلی برای برخی بازیها در نظر گرفته شده است . برای مثال بازیهای Dance . اما ما آنرا برای مخاطبان هاردکور خود آوردیم و ثابت کردیم که میتوانیم . آیا بازی بعدی کاملا با Kinect قابل بازی خواهد بود ؟ من که جواب این سوال را نمیدانم

 

من فکر میکنم یک شوتر کینکتی به طرز وحشتناکی خسته کننده خواهد بود زیرا سیستم بازی حرکات محدودی را شامل خواهد بود ، در حالیکه یک شوتر احتیاج به سریع بودن دارد و باید به بازیکن اجازه این را بدهد که به سرعت عکس العمل نشان دهد . با استفاده از کینکت شما نمیتوانید به اندازه کافی سریع باشید . ما نمیخواهیم بیشتر از این کینکت را در بازی شبیه سازی کنیم ، اما فکر نمیکنم ما با این تکنولوژی خاص شوتری بر پایه کینکت داشته باشیم .

 

IncGamers : کینکت برای ویندوز تایید شده است . آیا شاهد پشتیبانی نسخه PC بازی از کینکت خواهیم بود ؟ یا خیر ؟

 

Yann Suquet : نمیدانم . من فقط خبرهای عرضه کینکت بر روی ویندوز را در رسانه های عمومی دیده ام . RedStorm Entertainment در حال حاضر در حال کار بر روی بخش کینکت بازی است و مطمئن نیستم که آیا بر روی پشتیبانی نسخه PC از کینکت نیز کار میکنند یا نه

 

 

IncGamers : میدانیم که ضبظ حرکات " Motion Capture " در Future Soldier تماما توسط سربازان واقعی ارتش انجام شده است . آیا حرکات دیگر نظامی نیز در این پروژه وجود داشته است ؟

 

Yann Suquet : در هر ویژگی از بازی آنها حرفی برای گفتن دارند . ما از Motion Capture استفاده کردیم زیرا میخواستیم به شما احساس بودن در بخشی از یک تیم واقعی را بدهیم . چگونگی حرکت کردن آنها ، چک کاورها ، اسلحه کشیدن ها ، همه چیز ضبط شده است .

 

ما همچنین با آنها بر روی سیستم دستورات بازی کار کردیم . در Ghost Recon: Advanced WarfIncGamershter سیستم دستوری بازی بر اساس محل بود ، به تیمتان میگفتید که پشت یک شیء مخفی بشوند و حالت تهاجمی به خود بگیرند یا تدافعی . بچه های Spec Ops به ما گفتند که این نحوه انجام این کار نیست . بنابراین اکنون دستورات بر پایه اهداف بنا شده است . همچنین برای هم تیمی هایتان نیز سیستم دستوری بازی دستخوش تغییرات اساسی و کاربردی شده است . بر فرض مثال برای هر کدام از آنها میتوانید بگویید که ماموریت ش چیست و چه باید انجام دهد

 

همچنین برای سیستم اسلحه ها و شخصی سازی اسلحه ها و دیگر تجهیزات نیز از کمک آنها استفاده کردیم . در Future Soldier ما 52 اسلحه با 48 پیوست داریم .... 20 میلیون امکانات معتبر !!!

 

IncGamers : در مورد داستان چی ... آیا Tom Clancy دخالتی در داستان بازی داشته است ؟

 

Yann Suquet : استودیو بازیسازی Tom Clancy و Redstorm Entertainment افرادی هستند که ما از ابتدای ساخت بازی با آنها همکاری داشته ایم . خود Tom Clancy به صورت مستقیم بر روی داستان دخالت ندارد اما ما هنوز هم با هم ملاقات هایی داریم - آخرین بار حدود یکسال پیش بود - که با او در مورد عناصر داستان و گیم پلی بازی مشورت خواستیم .

 

ما با او به طور منظم مشاوره نمی کنیم . Ubisoft استودیو Redstorm Entertain را خریداری کرده است و با آن نام Tom Clancy می آید . آنچه مهم است که اضافه کنم این است که ما یک نویسنده رسمی از Tom Clancy داریم . اقای Richard Dansky - کسیکه Tom را به خوبی میشناسد و اسکریپت های ما را می نویسد - بنابراین او همان احساس Tom به بازی را دارد .

 

 

IncGamers : چه چیزی پشت تصمیم گیری برای عرضه بازی بر روی PC بود ؟ در ابتدا ما فهمیده بودیم که بازی بر روی پلتفرم عرضه نخواهد شد ؟

 

Yann Suquet : در واقع ، ما هیچ وقت نگفتیم که بازی بر روی PC عرضه نخواهد شد . چیزی که اتفاق افتاد این بود که تهیه کننده نسخه Ghost Recon Online چیزی اعلام کرد که به طور کامل اشتباه تفسیر شد " Ubisoft دیگر میلی به عرضه بازیهای خود بر روی PC ندارد "

 

حقیقت این است که ما همیشه این را در نظر میگیریم . طرفداران این را میخواهند پس ما این را انجام میدهیم . سوء تعبیر باعث سردرگمی شد که Ghost Recon: Future Soldier بر روی PC با Ghost Recon Online جابه جا شود . اما اینگونه نیست . این بازی یک بازی کاملا متفاوت است . Future Soldier قطعا بر روی PS3 , Xbox 360 و PC عرضه خواهد شد

 

IncGamers : آیا تفاوتی بین نسخه های کنسولی بازی و نسخه PC وجود خواهد داشت ؟

 

Yann Suquet : من نمیتوانم چیز زیادی در این مورد بگویم . تمام چیزی که میتوانم بگویم این است که نسخه PC تنها مدت کوتاهی پس از عرضه بازی بر روی کنسول ها عرضه خواهد شد

با تشکر از سایت sims47.ir

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مصاحبه با دستیار تهیه کننده بازی Ghost Recon : Future Soldier,

نوشته شده توسط MH12 در چهار شنبه 10 خرداد 1391


:: کدهای تقلب EMPIRE EARTH II
:: کد تقلب city life
:: دانلود بازی pes2013
:: دانلود بازی fifa 2013
:: اخبار جدید بازی GTA V+عکس
:: دانلود مود WARZONES برای اسکایریم
:: دانلود مود LC_Become King of Riverhelm((شاه شدن)) برای بازی Skyrim
:: دانلود مود LC_Become King of Riverhelm((شاه شدن)) برای بازی Skyrim
:: کد تقلب بازی The Elder Scrolls V Skyrim
:: کد تقلب age of empires 2
:: معرفی بازی Crysis 3
:: تاریخ انتشار و معرفی بازی Assassins Creed IV Black Flag
:: دانلود کنفرانس کامل سونی
:: نمرات و نقد های Dead Space 3 منتشر شد
:: ۵۰ بازی انحصاری PC در سال ۲۰۱۳
:: نیویورک در آغوش درختان| پیش نمایش Crysis 3
:: ۱۰ پیش بینی گیمی از سال ۲۰۱۳
:: دانلود سری اول بازی های اندروید بالینک مستقیم
:: چگونه گیمری هستید؟
:: تریلر بازی «The Witcher 3: Wild Hunt»





به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم در این وبلاگ شاد باشید و نهایت استفاده را بکنید و نامردیه نظر ندید
moeinbaraty@yahoo.com




:: مرداد 1392;
:: تير 1392;
:: خرداد 1392;
:: اسفند 1391;
:: بهمن 1391;
:: تير 1391;
:: خرداد 1391;

آبر برچسب ها

شاه شدن در اسکایریم , A , Noire , تاریخ انتشار و معرفی بازی Assassins Creed IV Black Flag , معرفی بازی Crysis 3 , کد تقلب age of empires 2 , کد تقلب بازی The Elder Scrolls V Skyrim , دانلود مود WARZONES برای اسکایریم , اخبار جدید بازی GTA V+عکس , دانلود بازی fifa 2013 , بهترین بازیهای انلاین ایرانی , پیش نمایش کامل بازی انحصاریps3_LASTofUS , دانلود 5 نرم افزاربرای اندروید , بهترین پچ های کانتر برای بازی آنلاین , اموزش و دانلود نرم افزار انلاین بازی کردن جی تی ای سان آندریاس ,

صفحه نخست | ايميل ما | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ |پروفایل مدیر وبلاگ | طراح قالب

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by gamebazy