پیش نمایشSPEC OPS:THE LINE

صفحه نخست

ايميل ما

آرشیو مطالب

لينك آر اس اس

عناوین مطالب وبلاگ

پروفایل مدیر وبلاگ

طراح قالب

:: صفحه نخست
::
ايميل ما
::
آرشیو مطالب
::
پروفایل مدیر وبلاگ
::
لينك آر اس اس
::
عناوین مطالب وبلاگ
::
طراح قالب

تمام لينکها تماس با ما


نويسندگان :
:: MH12
:: LORD

آمار بازديد :

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin







پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به وبلاگ من خوش آمديد .لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ کمک کنید .


پیش نمایشSPEC OPS:THE LINE

Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing


سازنده: Yager Development
ناشر: ۲K Games
سبک: اکشن_سوم شخص_شوتر_مدرن
پلتفرم: پی سی_پی اس تری_ایکس باکس ۳۶۰
انتشار: ۶ تیرماه سال ۱۳۹۱
درجه سنی: +۱۷

اهلا و سهلا
زندگی درون شهری زیبا که ساختمانها و سازه هایی مشهور دارد دل پذیر هست ولی آیا زمانی که همان شهر بر اثر طوفان مهیب شن به زیر خروارها شن مدفون گردد و تمام شهر تخریب گردد و مردم شهر بر اثر تازیانه مرگبار ذرات شن یا مرده یا از شهر فراری گردند باز هم دلپذیر خواهد بود؟قتل عام باقی مانده مردم,تصرف شهر,حکومت,چه چیزی به ذهن شما خطور میکند؟تروریستها. ضد تروریست چیست؟ ارتش ناجی همیشه در صحنه آمریکا. تروریستها وارد شهرشده به هیچکس رحم نکرده و حکومت میکنند و باز هم این کشور دلاورمرد آمریکاست تا وارد صحنه شده و حساب این نامردان را برسد. به دنیای زیبای ساخته یاگر خوش آمدید.
Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing
Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing
تازه کار ولی کاربلد
جدیدترین عنوان از شرکت ۲k games که تقریبا جزو بی سروصداترین بازیهاییست که بدون هیچگونه حاشیه و البته داد و بیدادی مشغول اتمام ساخت هست. چند بار شایعه توقف ساخت بازی به گوش رسید که البته با انتشار چند تصویر و دمو به تمامی شایعات خاتمه داده شد. تاخیر زمان انتشار بازی از ۲۰۱۱ به ۲۰۱۲ که میتواند دلیلش تازه کاری یاگر یا پولیش شدن بازی و رفع نواقص و یا حتی بهبود اون باشد. قصد شرکت سازنده ساخت عنوانی بوده هست که ارائه داستانی متفاوت و گیم پلی هیجان انگیز را داشته باشد. تجربه ای واقعی از یک بازی شبیه ساز جنگی.
Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing
آدم بد ماجرا کسی نبود جز
کنارد,خیلی معطلتون نکنم جناب کاپیتان کنارد سرکردگی اون گروه تروریستی که عرض کردم را بر عهده دارد و قصد تصرف شهر و قتل و غارت مردم رو دارد. بله ارتش آمریکا از قاره آمریکا از کشور آمریکا نیروهای دلتا فورس خود را بسیج کرده است و کاپیتان واکر را فرمانده این تیم قرار داده است تا حساب کنارد تبهکار را به کف دستان مبارکش بگذارد. داستان بازی از کتاب قلب تاریکی الهام گرفته شده است و گفته شده داستان بازی منسجم و غنی خواهد بود. شهر دبی هم که برای اولین بار هست لوکیشن یک بازی خواهد بود.
Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing
قدرت اختیار و تصمیم گیری
در طول بازی توانایی تصمیم گیری خواهید داشت و بر این اساس چندیدن پایان متفاوت را شاهد خواهیم بود. قرار هست این انتخابات بر پایه نشان دادن تمام و کمال چهره واقعی جنگ باشند.
Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing

بزن بکش برو جلو یا با استراتژی بجنگ؟
در بازی بدین شکل نیست که فقط بکشید و به جلو هجوم ببرید بعضا شاهد حمله طوفانی مملو از ذرات شن خواهیم بود که فقط باید گریخت. در بازی تم مخفی کاری هم گنجانده شده است و چندین انیمیشن متفاوت هم برای این بخش تدارک دیده شده اند. اگر اهل اعمال فیزیکی هستید باید بگم میتوانید گردن دشمنان رو بشکنید یا حداقل مشتی بر صورتشان بنوازید. اگر به سربازی شلیک کردید شاهد خونریزی وی تا لحظه مرگ خواهید بود. سیستم کاورگیری بازی هم کامل خواهد بود. برای هرچه نزدیک تر شدن بازی به یک شبیه ساز جنگی خوب انواع و اقسام سلاح در بازی موجودهست از انواع نارنجکها بگیرید تا شاتگانها و راکت لانچرها و ماشین گانها و همینطور وسایلی چون دوربین های شکاری.
Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing
به کلینیک درمان چشمها توسط پیکسلها خوش آمدید
استفاده از موتور UE3 و تصاویر و دموهای داخل بازی زیبا و جالب میشود به جرات گفت گرافیک بازی درخور و قابل توجه هست. استفاده از yager sands برای هرچه طبیعی تر شدن افکت شن در بازی که الحق کم نظیر هست. در بازی درصد تخریب پذیری بالایی رو شاهد هستیم.طراحی کاراکترها و جزئیاتشون به خوبی انجام شده است.طراحی سلاحها و اتومبیلها به خوبی صورت گرفته است.رنگ بندی محیط قابل توجه هست,محیطها هم پرجزئیات طراحی شدند.حس عبور از این شهر با خونهای ریخته شده بر زمین و مردمانی آویزان از تابلوها و ساختمانهای مخروبه و شهری تخریب شده و اینکه هرلحظه امکان آمدن طوفانی مهیب وجود دارد به خوبی در بازی خورانده شده و به شما منتقل خواهد شد.دموهای بازی هیجان و اضظراب جالبی را القا میکنند.
Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing
نوازش گوشهای خود را به یاگر بسپارید
سنگ تمام در بخش صداگذاری. استفاده از چهره های به نام در بخش دوبله کاراکترها.نولان نورس را که حتما به یاد دارید بله صدا پیشه نیتن اینبار به جای واکر دوبلوری خواهد کرد. انفجارها تنها نیازمند هدفونی خواهد بود تا عظمت خود را به رخ بکشند,صدای اسلحه ها از روی مدلهای واقعی برداشته شده است و موسیقی خوب بازی که در دموها شنیدیم کاملا همراه اتمسفر و روند هیجانی بازیست که کاملا اون حس بازی را به زیبایی منتقل خواهد کرد.
Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing
M
کمی خشن ولی قابل هضم هست.  شبیه ساز جنگی خوب,گیم پلی جذاب و درگیرانه ,گرافیکی با جزئیات و افکت شن عالی,صداگذاری و موسیقی خوب,داستانی جذاب تماما اون حس بازیبازی را قلقلک میدهد تا زمان انتشار بازی و البته تابستانی عالی که در پیش رو هست و فرصتی خوب برای انجام یک بازی خوب از یک شرکت تازه کار و البته کاربلد. بله اهلا و سهلا خوش آمدید به شهر دبی.ممنونم که دنیروی دنیای بازی رو تا پایان همراهی کردید منتظر عناوین بعدی اولین نگاه از بنده باشید. روزهایی بهتر از دیروز برای شما آرزومندم. فعلا خدا نگه دار
Myup.ir | Image Hosting & Photo Sharing

..((باتشکر از دوست خوبم معین)) *از وبلاگ:WWW.gamebazy.loxblog.com

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پیش نمایشSPEC OPS:THE LINE,

نوشته شده توسط MH12 در دو شنبه 5 تير 1391


:: کدهای تقلب EMPIRE EARTH II
:: کد تقلب city life
:: دانلود بازی pes2013
:: دانلود بازی fifa 2013
:: اخبار جدید بازی GTA V+عکس
:: دانلود مود WARZONES برای اسکایریم
:: دانلود مود LC_Become King of Riverhelm((شاه شدن)) برای بازی Skyrim
:: دانلود مود LC_Become King of Riverhelm((شاه شدن)) برای بازی Skyrim
:: کد تقلب بازی The Elder Scrolls V Skyrim
:: کد تقلب age of empires 2
:: معرفی بازی Crysis 3
:: تاریخ انتشار و معرفی بازی Assassins Creed IV Black Flag
:: دانلود کنفرانس کامل سونی
:: نمرات و نقد های Dead Space 3 منتشر شد
:: ۵۰ بازی انحصاری PC در سال ۲۰۱۳
:: نیویورک در آغوش درختان| پیش نمایش Crysis 3
:: ۱۰ پیش بینی گیمی از سال ۲۰۱۳
:: دانلود سری اول بازی های اندروید بالینک مستقیم
:: چگونه گیمری هستید؟
:: تریلر بازی «The Witcher 3: Wild Hunt»





به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم در این وبلاگ شاد باشید و نهایت استفاده را بکنید و نامردیه نظر ندید
moeinbaraty@yahoo.com




:: مرداد 1392;
:: تير 1392;
:: خرداد 1392;
:: اسفند 1391;
:: بهمن 1391;
:: تير 1391;
:: خرداد 1391;

آبر برچسب ها

شاه شدن در اسکایریم , A , Noire , تاریخ انتشار و معرفی بازی Assassins Creed IV Black Flag , معرفی بازی Crysis 3 , کد تقلب age of empires 2 , کد تقلب بازی The Elder Scrolls V Skyrim , دانلود مود WARZONES برای اسکایریم , اخبار جدید بازی GTA V+عکس , دانلود بازی fifa 2013 , بهترین بازیهای انلاین ایرانی , پیش نمایش کامل بازی انحصاریps3_LASTofUS , دانلود 5 نرم افزاربرای اندروید , بهترین پچ های کانتر برای بازی آنلاین , اموزش و دانلود نرم افزار انلاین بازی کردن جی تی ای سان آندریاس ,

صفحه نخست | ايميل ما | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ |پروفایل مدیر وبلاگ | طراح قالب

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by gamebazy