مصاحبه با سازندگان C&C: Generals 2

صفحه نخست

ايميل ما

آرشیو مطالب

لينك آر اس اس

عناوین مطالب وبلاگ

پروفایل مدیر وبلاگ

طراح قالب

:: صفحه نخست
::
ايميل ما
::
آرشیو مطالب
::
پروفایل مدیر وبلاگ
::
لينك آر اس اس
::
عناوین مطالب وبلاگ
::
طراح قالب

تمام لينکها تماس با ما


نويسندگان :
:: MH12
:: LORD

آمار بازديد :

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin







پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به وبلاگ من خوش آمديد .لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ کمک کنید .


مصاحبه با سازندگان C&C: Generals 2

در نسخه بعدی سری بازی های Command & Conquer خبری از کین (Kane) که در سری Red Alert حضور داشت، نیست. کمپانی EA دوباره به سری Generals بازگشته تا یک بازی استراتژیک که از روی واقعیت شبیه سازی شده را به نمایش دربیاورد. نسخه Generals در سال 2003 راهی بازار شد و یک نسخه الحاقی نیز برای آن عرضه شد. بعد از گذشت چند سال از ساخت آن بازی، EA با همکاری BioWare نسخه بعدی این عنوان را با موتور بازیسازی Frostbite 2 برای PC در دست ساخت دارد. پس از معرفی این بازی در همایش VGA، سایت IGN مصاحبه ای را با دکتر ری موزیکا (Ray Muzyka) رئیس BioWare و جان ون كانگم(Jon Van Canegem) که در سمت تهيه كننده این بازی است، انجام داده که نظر شما را به آن جلب می کنیم.



IGN: مدت زیادی است که Generals از عنوان Command & Conquer حذف شده است. چرا الان و چرا Generals را برای دنباله سری C&C انتخاب کردید؟
كانگم: ما دنیای تمام نسخه های C&C را نگاه کردیم و به نسخه Generals رسیدیم. نسخه اول این بازی بهترین فروش را در سری Command & Conquer داشت و طرفداران این عنوان نیز همیشه سراغ نسخه بعدی آن را می گرفتند. زمانی که ما از نزدیک به این بازی نگاه کردیم، به این عنوان علاقه مند شدیم و تصمیم گرفتیم که دنباله این بازی را خلق کنیم.
IGN: بازي Generals 2 چگونه طرفداران نسخه اول را به سمت خودش جلب می کند؟ آیا بازی هنوز یک RTS سنتی است که بر اساس ساخت و ساز و تولید نیرو پیش می رود؟
كانگم: یکی از اهداف ما این بود که سری C&C را به ریشه اصلی اش بازگردانیم و آن را به یکی از مشهورترین و دوست داشتنی ترین بازی های سبک RTS تبدیل کنیم. بازی ای که بر اساس هسته اصلی عنوان های RTS ساخته شده است. بازیکنان در این بازی می توانند کنترل ارتشی بزرگ و بسیار قدرتمند را به دست بگیرند. باید به این موضوع هم اشاره کرد که المان های جدیدی به این بازی اضافه شده است. یکی از قسمت های مهم بازی این است که برای بازیکنان نوآوری به همراه داشته باشد.
IGN: داستان نسخه دوم به چه صورت است و چه ارتباطی با نسخه اول دارد؟
كانگم: بازي Generals 2 ده سال بعد از اتفاقات نسخه اول رخ می دهد. در ابتدای بازی، دنیا در صلح کامل است. در یک مراسم بزرگ، یک قرار داد صلح در حال امضا شدن است. اما کمی قبل از اینکه این قرارداد امضا شود، تروریست ها به رهبران دنیا که در این مراسم حضور دارند، حمله می کنند. از این حمله تنها یک رهبر جان سالم به در می برد که بازیکنان در نقش آن ظاهر می شوند. در این بازی 3 گروه GLA، EU و گروه دیگری که بعداً معرفی می شود، حضور خواهند داشت.
IGN: این پروژه چه معنایی برای BioWare دارد؟ آیا المان های نقش آفرینی به قسمت تک نفره این بازی اضافه شده یا BioWare در حال کار روی یک سبک متفاوت است که نقش آفرینی نیست؟
موزیکا: ما در BioWare قصد داریم چیزی را به وجود بیاوریم و آن را به شکلی به دنیای بازی ها ارتباط دهیم که چند سبک مختلف را شامل شود. ما می توانیم با ساخت بازی های مختلف روی پلتفرم های گوناگون به این هدف دست پیدا کنیم. حال آن بازی می تواند Generals 2روی PC، Mass Effect و Dragon Age روی کنسول ها و یا یک بازی MMO مانند Star Wars: the Old Republic باشد. برای Generals 2 چنین کاری را انجام می دهیم و کاری می کنیم که این بازی چیز متفاوتی نسبت به نسخه های قبلی داشته باشد.



IGN: چه مدت است که Generals 2 در دست ساخت قرار گرفته و چرا این بازی نسخه کنسولی ندارد؟
كانگم: استودیوی ما در اوایل سال 2011 تأسیس شد و ما در تابستان به بخشی از BioWare تبدیل شدیم. اعضای تیم در استودیوهای مختلف هستند، اما هسته اصلی در لس آنجلس قرار دارد. برخی از اعضای تیم ما نیز در پروژه های قبلی C&C نیز حضور داشته اند. دلیل اینکه بازی Generals 2 روی PC تمرکز دارد، این است که این سری از بازی ها از دیرباز روی PC عرضه شدند و بهتر بود که نسخه بعدی آن را هم برای PC عرضه می کردیم.
IGN: موتور Frostbite 2 که تأثیری روی این بازی و قسمت گیم پلی دارد؟
كانگم: موتورFrostbite 2 قدرت فوق العاده ای دارد و از تکنولوژی بی نظیری بهره می برد. نه تنها به ما اجازه می دهد که محیط های بزرگ و پر جزئیات بسازيم، بلکه این امکان را فراهم می کند که تجربه جدیدی خلق کنیم. بازیکنان در این بازی می توانند به ارتشی بسیار بزرگ دستور بدهند و آن را رهبری کنند.
موزیکا: موتور Frostbite 2 تکنولوژی بسیار بالایی دارد و قدرت به وجود آوردن صحنه های سینمایی فوق العاده ای را در گیم پلی به سازندگان می دهد. این موضوع باعث می شود که بتوانیم بازیکنان را تحت تأثیر قرار دهیم و تجربه خوبی در داستان به آن ها منتقل کنیم.
IGN: چرا گفتید که Generals 2 بیشتر یک بازی چندنفره است تا تک نفره؟
كانگم: تمرکز ما روی دو بخش تک نفره و چندنفره به یک اندازه است. بازیکنان در این عنوان باید هر دو قسمت را تجربه کنند. هر دو قسمت این بازی یک تجربه بسیار عالی و متفاوت را در خود جای داده اند. ما ایده های خوبی برای بخش چندنفره داریم که فعلاً نمی توانیم درباره آن ها صحبت کنیم.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مصاحبه با سازندگان C&C: Generals 2,

نوشته شده توسط MH12 در سه شنبه 6 تير 1391


:: کدهای تقلب EMPIRE EARTH II
:: کد تقلب city life
:: دانلود بازی pes2013
:: دانلود بازی fifa 2013
:: اخبار جدید بازی GTA V+عکس
:: دانلود مود WARZONES برای اسکایریم
:: دانلود مود LC_Become King of Riverhelm((شاه شدن)) برای بازی Skyrim
:: دانلود مود LC_Become King of Riverhelm((شاه شدن)) برای بازی Skyrim
:: کد تقلب بازی The Elder Scrolls V Skyrim
:: کد تقلب age of empires 2
:: معرفی بازی Crysis 3
:: تاریخ انتشار و معرفی بازی Assassins Creed IV Black Flag
:: دانلود کنفرانس کامل سونی
:: نمرات و نقد های Dead Space 3 منتشر شد
:: ۵۰ بازی انحصاری PC در سال ۲۰۱۳
:: نیویورک در آغوش درختان| پیش نمایش Crysis 3
:: ۱۰ پیش بینی گیمی از سال ۲۰۱۳
:: دانلود سری اول بازی های اندروید بالینک مستقیم
:: چگونه گیمری هستید؟
:: تریلر بازی «The Witcher 3: Wild Hunt»





به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم در این وبلاگ شاد باشید و نهایت استفاده را بکنید و نامردیه نظر ندید
moeinbaraty@yahoo.com




:: مرداد 1392;
:: تير 1392;
:: خرداد 1392;
:: اسفند 1391;
:: بهمن 1391;
:: تير 1391;
:: خرداد 1391;

آبر برچسب ها

شاه شدن در اسکایریم , A , Noire , تاریخ انتشار و معرفی بازی Assassins Creed IV Black Flag , معرفی بازی Crysis 3 , کد تقلب age of empires 2 , کد تقلب بازی The Elder Scrolls V Skyrim , دانلود مود WARZONES برای اسکایریم , اخبار جدید بازی GTA V+عکس , دانلود بازی fifa 2013 , بهترین بازیهای انلاین ایرانی , پیش نمایش کامل بازی انحصاریps3_LASTofUS , دانلود 5 نرم افزاربرای اندروید , بهترین پچ های کانتر برای بازی آنلاین , اموزش و دانلود نرم افزار انلاین بازی کردن جی تی ای سان آندریاس ,

صفحه نخست | ايميل ما | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ |پروفایل مدیر وبلاگ | طراح قالب

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by gamebazy