پیش نمایشForza Horizon+تریلر

صفحه نخست

ايميل ما

آرشیو مطالب

لينك آر اس اس

عناوین مطالب وبلاگ

پروفایل مدیر وبلاگ

طراح قالب

:: صفحه نخست
::
ايميل ما
::
آرشیو مطالب
::
پروفایل مدیر وبلاگ
::
لينك آر اس اس
::
عناوین مطالب وبلاگ
::
طراح قالب

تمام لينکها تماس با ما


نويسندگان :
:: MH12
:: LORD

آمار بازديد :

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin







پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به وبلاگ من خوش آمديد .لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ کمک کنید .


پیش نمایشForza Horizon+تریلر

 

Forza Horizon جدیدترین ساخته از سری Forza است که توسط استودیو انگلیسی Playground Games و T10 در دست ساخت قرار دارد. پیشنهاد ساخت این عنوان حدوداً 2 سال پیش توسط این استودیو انگلیسی به T10 داده شد. ایده‌ای که پیرامون ساخت یک بازی Open-Road در کنار یک فستیوال موسیقی شکل گرفته بود و آن‌ها نیز با توجه به تیم مستعد و توانمند Playground تصمیم گرفتند که این ایده را به سرانجام برسانند. شاید با خود بگویید که یک بازی Open-Road چیز جدیدی نیست و عناوینی از این دست زیاد به بازار آمده است؛ اما این بازی نیز یک ریسینگ Open-Road معمولی نیست. افرادی که تاکنون سری Forza را در شرایط مسابقات رسمی و در داخل پیست تجربه کرده بودند، اکنون این فرصت را دارند که فیزیک بهبود یافته Forza Motorsport 4 که همچنان در 360fps آپدیت می‌شود، در 65 نوع جاده با جنس مختلف تجربه کنند. جاده‌هایی که حس آزادی و تازگی را هر لحظه به مخاطب خود منتقل می‌کنند. به‌طور خلاصه می‌توان گفت که این عنوان اولین بازی شبیه‌ساز ریسینگ است که در جاده‌های باز تجربه خواهید کرد. البته مسابقه دادن در جاده‌های دراز و طویل و برخورد با موانع مختلف و ... آنها را واداشت که برای بالانس‌تر کردن بازی مقداری از دمیج وارد شده به خودروها را بکاهند؛ چرا که مطمعناً هیچ بازی‌بازی دوست ندارد در بازی‌ای که همواره از داخل ماشین‌ها دنبال خواهد شد، با خودرویی خراب و در دل بیابان رها شود! لذا سیستم دمیج بازی نسبت به آخرین عنوان از این سری کمی خفیف‌تر شده است تا با روح جدیدی که در بازی دمیده شده است، تضادی نداشته باشد. البته احتمال دارد سازندگان بازی به‌خاطر خواست طرفداران خود در سایت رسمی T10 دمیج مکانیکی کامل عناوین قبلی را در این شماره نیز بکار بگیرند؛ چرا که آنها به‌راستی خواستار یک شبیه‌ساز تمام عیار در این سبک هستند و این کار نیز با توجه به سابقه T10 در ساخت عناوینی با سطوح سختی متفاوت، چندان دشوار نیست.
 
 
 
 
موتور گرافیکی‌ای که این بازی را پردازش می‌کند، در واقع همان موتور به‌کار گرفته شده برای Forza Motorsport 4 است. مدل‌های خودرو نیز همان مدل‌های با جزئیات و خوش‌ساخت شماره‌های قبلی سری می‌باشند که احتمالاً به‌صورت جزئی بهینه سازی نیز شده‌اند. نکته قابل توجه این است که این بازی توانایی رندر کردن مدل‌های Photo Mode عنوانی مانند Forza 4 (مدلهایی که دارای 1 میلیون چند ضلعی هستند و از جزئیات ساخت بسیار بالایی برخوردارند و فقط برای عکس گرفتن ساخته شده‌اند، نه گیم‌پلی) در حین بازی را داراست و با نگاهی سطحی به جزئیات به‌کار گرفته شده در خودروی بازی‌باز، می‌توان فهمید که موتور بازی‌سازی T10 تا چه حد قدرتمند است. در کنار این موارد سیستم نورپردازی IBL در کنار سیستم God Ray به‌کار گرفته شده برای خورشید باعث می‌شوند که زیبایی نورپردازی بازی دو چندان شود. دیگر نکته جدید که به گرافیک بازی اضافه شده است، وجود چرخه داینامیک شبانه‌روز در بازی است و این در حالی‌ است که آسمان، ابرها و محل جایگیری خورشید بصورت هم‌زمان تغییر می‌کنند. استفاده از سیستم uber-LOD برای به‌تصویر کشیدن دورنماهایی زیبا تا فاصله 20 کیلومتری، در ابعاد بازی، از دیگر تکنیک‌های جدید در بخش گرافیک است. مطمعناً اگر شماره قبلی این سری را بازی کرده باشید کوه‌های سر به فلک کشیده و پوشیده از برف پیرامون پیست آلپ را به یاد دارید. تفاوت مناظر این قسمت با قسمت‌های قبل این است که این بار شما قادر خواهید بود خودروی خود را به سمت هر یک از مناظری که از دور دست قابل دیدن هستند برانید و آن محیط را از نزدیک تجربه کنید. مطمعناً این میدان دید وسیع و سه‌بعدی نیاز دارد که به‌واسطه تکنیکی خاص، واقعی‌تر به‌نظر برسد. استودیو PG این نیاز را دریافته و از تکنیکی تحت عنوان "تفرق جوی" برای تصحیح شدت نوری که از نقاطی با فواصل مختلف ساطع می‌شوند، استفاده کرده است. این تکنیک باعث می‌شود که بیننده فواصل دوردست و گستردگی محیط را بهتر درک کرده و از دیدن آنها بیشتر لذت ببرد. وجود افکت‌های مختلف در بازی از جمله برگ‌های پاییزی که با رد شدن از حاشیه جاده به هوا پرتاب می‌شوند؛ پرندگانی که هر از چند گاهی به صورت دسته‌ای در آسمان به پرواز در می‌آیند؛ شن، ریگ و یا ماسه‌ای که از زیر تایرها به عقب پرتاب می‌شوند؛ لرزش‌های گاه و بی‌گاه دوربین که در اثر عبور هواپیما و هلی‌کوپتر به‌وجود می‌آیند و انبوه انسان‌هایی که در ابتدا و انتهای هر مسابقه مشاهده می‌کنید و انیمیشن‌های نرم و قابل قبولشان، همه و همه به هر چه طبیعی‌تر شدن و باورپذیرتر شدن محیط بازی کمک خواهند کرد و البته تمامی این موارد موجب شده‌اند تا این بازی در 30fps اجرا شود. در کنار این موارد باید به این نکته توجه کرد که این مسابقات در حاشیه یک نمایشگاه موسیقی رخ می‌دهند، بنابراین موسیقی جزئی جدا نشدنی از بازی خواهد بود و سازندگان نیز این نکته را از یاد نبرده‌اند و سه کانال موسیقی با تم متفاوت در بازی تعبیه کرده‌اند تا نقش رادیوهای محلی آن منطقه را ایفا کنند و بازی‌باز نیز قادر خواهد بود تا بین آنها سویچ کند تا به آهنگ مورد علاقه‌اش دست یابد. هر کدام از این کانال‌ها سبکی متفاوت از موسیقی را به شنوندگان خود ارائه خواهند داد و ترکیبی دل‌پذیر را برای آنها فراهم خواهند آورد.
 
وجود سیستم GPS در بازی که با کینکت نیز سازگار است، موجب می‌شود تا بازی‌باز بتواند به‌سادگی و در کمترین زمان ممکن مکانی را که قصد دارد به سمتش برود سریعاً یافته و در تمام طول مسیر نیز به کمک خط راهنما به سمت آن حرکت کند. دیگر مشخصه بارز این عنوان امکان یافتن مسابقه و رقابت‌های بعدی است که احتمال دارد یافتن و یا به‌خاطر سپردنشان چندان آسان نباشد، که این مشکل هم تنها با گفتن چند کلمه به کینکت رفع خواهد شد. طبق مصاحبه جدید سایت Top Gear، این عنوان دارای 200 خودرو خواهد بود که همگی شرایط رانده شدن در انواع اقسام مسیرها را داشته و با روح کلی بازی سازگار هستند. شما در این بازی باید برای محبوب شدن در یک فستیوال موسیقی که ماشین دوستان و خودروبازان را نیز به دور خود گرد آورده است تلاش کنید. در ابتدای بازی شما نفر 250ام لیست هستید و برای قهرمان شدن باید به محبوب‌ترین فرد این فستیوال تبدیل شوید، اما برای محبوب‌ترین شدن در بازی می‌بایست هنر رانندگی خود را به رخ رقبا بکشانید. حدوداً 30 نوع حرکت مختلف و ترکیبی در بازی وجود دارند که با انجام آنها می‌توانید امتیاز بگیرید و رتبه خود را بالاتر ببرید. از جمله این مهارت‌ها می‌توان به Drift ،Air ،Burnout ،E-Drift ،Wreckage ،Landscaping ،Near Miss ،Speed و مد "با من رقابت کن" اشاره کرد. سبک امتیازگیری و کمبوهایی که در بازی استفاده می‌شوند به سیستم Kudos در سری PGR شباهت داشته است و با انجام پشت سرهم این حرکات و برخورد نکردن با ماشین‌ها و دیواره‌های کناره جاده سرعت امتیازگیری خودتان در بازی را افزایش خواهید داد. حدود 30 منطقه با آب و هوا و مناظر طبیعی و غیر طبیعی مختلف در بازی وجود خواهند داشت که همگی در ایالت Colorado واقع شده‌اند. در حال حاظر 206 جاده متفاوت در این محیط وسیع طراحی شده‌اند و بازی 10،000 کیلومتر مسیر را که با ترافیک خودروهای عادی و دیگر شرکت کنندگان در فستیوال موسیقی در آمیخته است، پیش روی شما قرار خواهد داد. علاوه بر این قسمت‌ها، بخش آنلاین نیز در بازی حضور خواهد داشت و طبق گفته سازندگان هر نوع مسابقه‌ای را که در بخش تک نفره بتوانید تجربه کنید در بخش چند نفره نیز تجربه خواهید کرد و احتمالاً با توجه به مدهای مختلف موجود در بازی این عنوان جذاب‌ترین بخش چند نفره در سری بازی‌های Forza را به طرفداران این سری و سبک ریسینگ اهدا خواهد کرد.
 
 
هوش مصنوعی، سیستم طراحی Liveryها، خرید و فروش خودرو، نمایش خودروها، کیفیت صداهای ضبط شده و همچنین وجود بخش تیونینگ، شبیه به دیگر عناوین سری Forza از دیگر خصیصه‌های این عنوان خواهند بود. خصوصیاتی که بی‌شک تمام طرفداران سری Forza را به وجد خواهند آورد. دیگر ویژگی‌هایی که از شماره چهارم این سری به ارث برده شده است، بخش Rival Mode و تعامل آن با لیدربورد است که با شکل و شمایلی نسبتاً جدیدتر راه خود را به Forza Horizon باز کرده‌اند. برای مثال شما در حین بازی با حداکثر سرعتی که امکانش را دارید از مقابل یک دوربین که سرعت شما را ثبت می‌‌کند عبور می‌کنید و بلافاصله بازی رکورد شما را با نزدیک ترین رکوردی که دوستانتان از خود بجای گذاشته‌اند، مقایسه کرده و در لیدربورد ثبت می‌کند. تمامی نکاتی که در اینجا گفته شد از این حکایت دارند که این بازی یک Forza تمام عیار خواهد بود، اما حال و هوای عناوینی مانند Dirt و PGR را نیز در خود خواهد داشت. نحوه امتیازگیری، وجود چند کانال موسیقی قابل انتخاب، پیشروی در بازی و ارتقاء در لیست محبوب‌ترین راننده فستیوال شباهت زیادی به سری PGR و بخصوص شماره چهارمش دارد. در حالی که طراحی محیط‌های وسیع با جاده‌های خاکی، تعامل محدود خودرو‌ها با محیط پیرامون پیست و وجود اشیای تخریب‌پذیر و حتی ساعت و دست‌بندی که راننده بر دست خود دارد یاد آوار لحظات خوشی است که با سری Dirt داشتیم. البته می‌توان گفت که مدل HUD و اعلام نتایج پایان هر مسابقه نیز شباهت زیادی به سری Dirt دارد.
 
پیش از این مقاله‌ای در خصوص مقایسه Forza 3 و Dirt 2 به رشته تحریر درآورده بودم و به برخی از خصوصیاتی که در Dirt 2 وجود داشتند و موجب می‌شدند که بازی حالتی صمیمی‌تر و دلنشین‌تر نزد مخاطبان بیابد، اشاره کردم و اکنون رگه‌هایی از آن بازی را در Forza Horizon می‌بینم. از طرف دیگر مجذوب ویژگی‌ها و ساختار منحصربفرد در گیم‌پلی و موسیقی‌های بکار گرفته شده در PGR4 شدم و ایضاً بخشی از آن بازی را نیز در Forza Horizon پیدا کرده‌ام و همچنان که خود T10 اشاره کرده بخش اعظمی از خصوصیات سری Forza Motorsport نیز در این بازی به‌کار گرفته شده است. آیا روزی تصور می‌کردید که عنوان ریسینگی را در پایان نسل هفتم شاهد باشید که بهترین‌ فاکتورهای برخی از برترین ریسینگ‌های نسل را یک‌جا داشته باشد؟ بدون شک Forza Horizon فرصتی طلایی برای سازندگان مستعد Playground Games و Turn10 است و حاصل تلاقی سه عنصر کلیدی تکنولوژی، هنر و جسارت می‌باشد. اما این فقط گذر زمان است که عیار واقعی Forza Horizon را مشخص کرده و به ما می‌گوید که این دو استدیو تا چه حد به هدف خود نزدیک شده‌اند. این در حالی‌ است که به زعم برخی طرفداران، این عنوان کیفیت نهایی محصولات شماره‌دار سری Forza را نخواهد داشت، اما مسلماً تجربه‌ای شیرین برای تمامی دوستداران سبک ریسینگ به ارمغان خواهد آورد.
 
این عنوان در تاریخ 23 اکتبر یا 2 آبان انحصاراً برای پلتفرم Xbox 360 منتشر خواهد شد.
اینم چند اسکرین شات جدید که گرافیک فوق العاده ی این بازی را به نمایش نشان میدهد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پیش نمایشForza Horizon+تریلر,

نوشته شده توسط MH12 در جمعه 9 تير 1391


:: کدهای تقلب EMPIRE EARTH II
:: کد تقلب city life
:: دانلود بازی pes2013
:: دانلود بازی fifa 2013
:: اخبار جدید بازی GTA V+عکس
:: دانلود مود WARZONES برای اسکایریم
:: دانلود مود LC_Become King of Riverhelm((شاه شدن)) برای بازی Skyrim
:: دانلود مود LC_Become King of Riverhelm((شاه شدن)) برای بازی Skyrim
:: کد تقلب بازی The Elder Scrolls V Skyrim
:: کد تقلب age of empires 2
:: معرفی بازی Crysis 3
:: تاریخ انتشار و معرفی بازی Assassins Creed IV Black Flag
:: دانلود کنفرانس کامل سونی
:: نمرات و نقد های Dead Space 3 منتشر شد
:: ۵۰ بازی انحصاری PC در سال ۲۰۱۳
:: نیویورک در آغوش درختان| پیش نمایش Crysis 3
:: ۱۰ پیش بینی گیمی از سال ۲۰۱۳
:: دانلود سری اول بازی های اندروید بالینک مستقیم
:: چگونه گیمری هستید؟
:: تریلر بازی «The Witcher 3: Wild Hunt»





به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم در این وبلاگ شاد باشید و نهایت استفاده را بکنید و نامردیه نظر ندید
moeinbaraty@yahoo.com




:: مرداد 1392;
:: تير 1392;
:: خرداد 1392;
:: اسفند 1391;
:: بهمن 1391;
:: تير 1391;
:: خرداد 1391;

آبر برچسب ها

شاه شدن در اسکایریم , A , Noire , تاریخ انتشار و معرفی بازی Assassins Creed IV Black Flag , معرفی بازی Crysis 3 , کد تقلب age of empires 2 , کد تقلب بازی The Elder Scrolls V Skyrim , دانلود مود WARZONES برای اسکایریم , اخبار جدید بازی GTA V+عکس , دانلود بازی fifa 2013 , بهترین بازیهای انلاین ایرانی , پیش نمایش کامل بازی انحصاریps3_LASTofUS , دانلود 5 نرم افزاربرای اندروید , بهترین پچ های کانتر برای بازی آنلاین , اموزش و دانلود نرم افزار انلاین بازی کردن جی تی ای سان آندریاس ,

صفحه نخست | ايميل ما | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ |پروفایل مدیر وبلاگ | طراح قالب

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by gamebazy