پیش نمایشWatch Dogs+تریلر

صفحه نخست

ايميل ما

آرشیو مطالب

لينك آر اس اس

عناوین مطالب وبلاگ

پروفایل مدیر وبلاگ

طراح قالب

:: صفحه نخست
::
ايميل ما
::
آرشیو مطالب
::
پروفایل مدیر وبلاگ
::
لينك آر اس اس
::
عناوین مطالب وبلاگ
::
طراح قالب

تمام لينکها تماس با ما


نويسندگان :
:: MH12
:: LORD

آمار بازديد :

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin







پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به وبلاگ من خوش آمديد .لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ کمک کنید .


پیش نمایشWatch Dogs+تریلر

 

 

Watch Dogs: E3 expo encourages 157,644 shares of demo trailer

 ده سال پيش تنها يک نفر به نام ريموند کني، کارمندي که از شغل خود ناراضي بود، با پخش ويروسي در سيستم اتاق کنترل اصلي باعث خاموش شدن کابل‌هاي برق پس از 4 ساعت و در نتيجه قطع برق 55 ميليون شهروند آمريکايي در شمال شرقي آمريکا شد، ترس و وحشت سراسر ايالت نيويورک را در برگرفت. در اين مدت 11 نفر در تاريکي کشته شدند. در طي اين ده سال اين سيستم با پيشرفت تکنولوژي دستخوش تغييرات بسياري شد. در سال 2011 آمريکا اولين Central Operating System خود را نصب کرد؛ برنامه‌اي کامپيوتري که تقريباً تمامي تکنولوژي يک شهر همانند چراغ‌هاي راهنمايي و رانندگي، خطوط مترو، کابل‌هاي برق، دوربين‌هاي مراقبتي و ... را کنترل مي‌کند. حال، کامپيوتر يک شهر بسيار بزرگ را کنترل مي‌کند، پس چه کسي خود کامپيوتر را کنترل مي‌کند؟ جواب، شرکت‌ها و کمپاني‌هاي خصوصي هستند که همه چيز خود را از CTOS به دست مي‌آورند، اطلاعات شخصي افراد مهم‌ترين آن‌هاست. امروزه ديگر واژه‌اي به نام زندگي فردي و خصوصي معنايي ندارد. هر شخصي بمبي از اطلاعات به‌حساب مي‌آيد، اطلاعاتي مانند رمز حساب‌هاي‌ بانکي، سابقه پزشکي و ... که تمامي اين اطلاعات ممکن است عليه شما و يا توسط شرکت‌ها و کمپاني‌هاي مختلف براي فروش بهتر محصولات خود استفاده شود. ده سال پيش يک نفر برق کل شمال شرقي آمريکا را قطع کرد، امروز امکان هک شدن هر چيزي وجود دارد. ايده‌اي که يوبي سافت مونترال، تصميم گرفته حول محور آن Watch Dogs را بسازد.

E3 2012

 

بي‌شک يکي از برترين بازي‌هاي نمايش داده شده در کنفرانس يوبي سافت بازي Watch Dogs بود که در آخر کنفرانس اين کمپاني به‌نمايش درآمد. در ادامه‌ي اين مطلب به بررسي نمايش گيم‌پلي اين بازي در E3 2012 مي‌پردازيم.
دمو توسط کارگردان و خالق بازي کنترل مي‌شد. او Aidan Pierce که يکي از شخصيت هاي کليدي بازي و هکري ماهر است را فردي خشن توصيف مي‌کند که عقده کنترل و نظارت ديگران را دارد. ایدن توانايي هک و کنترل تمامي تکنولوژي‌هاي کامپيوتري شهر را دارد که اين توانايي او را بسيار قدرتمند و خطرناک مي‌سازد. در ادامه متوجه مي‌شويم که در دمو هدف ايدن،کشتن Joseph Demarci، فردي تبرئه شده از قتلي است که واقعاً آن را انجام داده است. اين موضوع اين ذهنيت را ايجاد مي‌کند که آيا ایدن مانند يک فرشته مرگ قصد مجازات افراد گناهکار و اجرا کردن عدالت در دنيا به دست خودش را دارد؟

GPS کلوپي را نشان مي‌دهد که ایدن بايد به آنجا برود، اما محافظان جلوي در قطعاً به وی اجازه ورود نخواهند داد. بنابراين او به وسيله ابزار خود براي لحظه‌اي پارازيتي روي تمامي خطوط تلفن و موبايل اطراف خود مي‌اندازد و با اين کار محافظ جلوي در و تمام کساني که در آن اطراف در حال صحبت کردن با تلفن بودند، دچار مشکل مي‌شوند و از اين طريق حواس آنها را پرت مي‌کند و وارد کلوپ مي‌شود.
زماني که ايدن وارد کلوپ شد، متوجه شديم که رفتن داخل مکان‌هايي مانند اين کلوپ فقط اختصاص به مراحل خاصي ندارد و شما مي‌توانيد در هر زماني وارد آنها شويد و به جستجو در آنها بپردازيد. در مکان‌هاي مختلف، مردماني مختلف وجود دارند که هک کردن اطلاعات شخصي آن‌ها در خارج از ماموريت براي شما فرصت‌ها و منفعت‌هاي خاص خود را به همراه دارد.
صحبت از اطلاعات شخصي شد؛ با کمي دقت در دمو مي‌توان متوجه شد که شما با نزديک شدن به هر فردي مي‌توانيد اطلاعات شخصي او از جمله نام و نام خانوادگي، سن، شغل و درآمد آنها را مشاهده کنيد که دسترسي به چنين اطلاعاتي ممکن است به شما اجازه دهد تا از آن ها اخاذي نيز بکنيد.
ايدن با ورود به کلوپ و کمي جستجو متوجه مي‌شود که جوزف در کلوپ حضور ندارد و يکي از کارمندان جوزف که در حال صحبت کردن با موبايل است، او را زير نظر دارد. آن کارمند به جوزف مي‌گويد که ايدن در کلوپ حضور دارد و هر چه سريع‌تر خود را به کلوپ برساند. ايدن نيز که تمامي اين مکالمه را با هک کردن تلفن او شنيده بود، هر چه سريع‌تر خود را به بيرون کلوپ مي‌رساند و منتظر رسيدن خودروي جوزف به نزديک چهار راه مي‌شود و سپس با هک کردن تمامي چراغ‌هاي راهنمايي و رانندگي سر چهار راه و سبز کردن آنها، باعث ايجاد تصادفي شديد در چهار راه مي‌شود که جوزف نيز در اين تصادف گير مي‌کند. ايدن در آخر پس از کشتن چندين نفر از افراد جوزف، خود او را نيز با شليک گلوله‌اي به مجازات اعمالش مي‌رساند!

WD01alt

PLT73Watch Dogs PS3 E3 2012

 

Watch Dogs

 

کنترل بازي به کمک تبلت
يکي از ويژگي‌هاي جالب بازي که بعدا توسط Kevin Short، طراح ارشد داستان بازي، رونمايي و تاييد شد پشتيباني بازي از تبلت است. شما مي‌توانيد به کمک برنامه‌اي روي تبلت خود نقشه‌اي سه بعدي از شهر بازي يعني شيکاگو مشاهده کنيد. شما به کمک اين برنامه مي‌توانيد حرکت تمامي شخصيت‌هاي داخل بازي را دنبال کنيد و به پرونده اطلاعات شخصي آنها دست پيدا کنيد. اين قابليت تقريباً مکانيزم مشابه وسيله‌اي که خود ايدن از آن استفاده مي‌کند را داراست. شما هم‌چنين مي‌توانيد به اطلاعاتي در مورد مکان‌هاي مختلف از جمله نقشه‌ي آنها دسترسي پيدا کنيد که ممکن است به شما در راه‌هاي ورود و خروج از ساختماني که قصد نفوذ به آن را داريد، کمک کند.
امکانات ديگر اين برنامه که Short به معرفي آن‌ها پرداخت، بيشتر جنبه‌ي اجتماعي داشتند. شما مي‌توانيد با استفاده از اين برنامه ببينيد که دوستانتان چگونه مراحل را به اتمام رسانده‌اند که شايد با ديدن آنها ايده‌هاي ديگري براي اتمام مراحل به ذهنتان خطور کند. حتي هيجان‌انگيز‌‌تر از آن جنبه‌ي رقابتي آن است. اين برنامه به شما اجازه مي‌دهد که دوستان خودتان را به چالش (Challenge) دعوت کنيد و اگر دوستانتان چالش را قبول کردند، شما مي‌توانيد با استفاده از برنامه شهر را هک کنيد تا زندگي آن‌ها دشوار‌تر شود. براي مثال، اگر دوستتان در حال رانندگي در يک خيابان به سمت ماموريت است، شما مي‌توانيد علائم و چراغ‌هاي راهنمايي و رانندگي را هک کنيد (هک کردن در اين قسمت با شيوه‌اي که ايدن در دمو هک مي‌کند، متفاوت است) تا از سرعت او بکاهيد و يا او را دچار مشکل سازيد.

در آخر باید گفت که Watch Dogs در سال 2013 برای سه پلتفورم معمول یعنی PC، Xbox 360 و PS3 به بازار عرضه می‌شود و برای منتشر شدن اطلاعات بیشتر از بازی باید مدت زمان بیشتری منتظر ماند.

 

اینم تریلر جالب این بازی:Download


نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت19:41---17 بهمن 1391
سلام خسته نباشی از وبن خیلی خوشم اومد دستت درد نکنه
یه سری هم به وب من بزن اگر خوشت اومد میتونیم با هم تبادل لینک کنیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پیش نمایشWatch Dogs+تریلر,

نوشته شده توسط MH12 در جمعه 9 تير 1391


:: کدهای تقلب EMPIRE EARTH II
:: کد تقلب city life
:: دانلود بازی pes2013
:: دانلود بازی fifa 2013
:: اخبار جدید بازی GTA V+عکس
:: دانلود مود WARZONES برای اسکایریم
:: دانلود مود LC_Become King of Riverhelm((شاه شدن)) برای بازی Skyrim
:: دانلود مود LC_Become King of Riverhelm((شاه شدن)) برای بازی Skyrim
:: کد تقلب بازی The Elder Scrolls V Skyrim
:: کد تقلب age of empires 2
:: معرفی بازی Crysis 3
:: تاریخ انتشار و معرفی بازی Assassins Creed IV Black Flag
:: دانلود کنفرانس کامل سونی
:: نمرات و نقد های Dead Space 3 منتشر شد
:: ۵۰ بازی انحصاری PC در سال ۲۰۱۳
:: نیویورک در آغوش درختان| پیش نمایش Crysis 3
:: ۱۰ پیش بینی گیمی از سال ۲۰۱۳
:: دانلود سری اول بازی های اندروید بالینک مستقیم
:: چگونه گیمری هستید؟
:: تریلر بازی «The Witcher 3: Wild Hunt»





به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم در این وبلاگ شاد باشید و نهایت استفاده را بکنید و نامردیه نظر ندید
moeinbaraty@yahoo.com




:: مرداد 1392;
:: تير 1392;
:: خرداد 1392;
:: اسفند 1391;
:: بهمن 1391;
:: تير 1391;
:: خرداد 1391;

آبر برچسب ها

شاه شدن در اسکایریم , A , Noire , تاریخ انتشار و معرفی بازی Assassins Creed IV Black Flag , معرفی بازی Crysis 3 , کد تقلب age of empires 2 , کد تقلب بازی The Elder Scrolls V Skyrim , دانلود مود WARZONES برای اسکایریم , اخبار جدید بازی GTA V+عکس , دانلود بازی fifa 2013 , بهترین بازیهای انلاین ایرانی , پیش نمایش کامل بازی انحصاریps3_LASTofUS , دانلود 5 نرم افزاربرای اندروید , بهترین پچ های کانتر برای بازی آنلاین , اموزش و دانلود نرم افزار انلاین بازی کردن جی تی ای سان آندریاس ,

صفحه نخست | ايميل ما | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ |پروفایل مدیر وبلاگ | طراح قالب

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by gamebazy