پیش نمایشSplinter Cell: Blacklist+تریلر

صفحه نخست

ايميل ما

آرشیو مطالب

لينك آر اس اس

عناوین مطالب وبلاگ

پروفایل مدیر وبلاگ

طراح قالب

:: صفحه نخست
::
ايميل ما
::
آرشیو مطالب
::
پروفایل مدیر وبلاگ
::
لينك آر اس اس
::
عناوین مطالب وبلاگ
::
طراح قالب

تمام لينکها تماس با ما


نويسندگان :
:: MH12
:: LORD

آمار بازديد :

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin







پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به وبلاگ من خوش آمديد .لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ کمک کنید .


پیش نمایشSplinter Cell: Blacklist+تریلر

سم  فیشر دیگر مانند نسخه‌های قبلی در تاریکی پنهان نمی‌شود، بلکه در روز روشن و آشکارا به هر قیمتی که شده دشمنان آمریکا را نابود می‌کند. به کمک تاکتیک‌های مخفی کاری یا بدون آن، سم فیشر خشن‌تر از هر Splinter Cell ـی است که تا به حال منتشر شده که این بخاطر بازی جدید تام کلنسی یعنی BlackList می‌باشد.
شش ماه بعد از اتفاقات Conviction چندین کشور آسیایی با یکدیگر متحد شده و اولتیماتوم سنگینی را به آمریکا تحمیل می‌کنند. "نیروهای آمریکایی باید از کشورها خارج شوند، در غیر این صورت، آمریکا باید تاوان آن را بپردازد" برای جلوگیری از اتفاقات احتمالی سران آمریکایی یک لیست سیاه از اسامی تعدادی افراد دخیل و درگیر ماجرا را تهیه می‌کنند تا با دستگیری یا کشتن آن‌ها قضیه را به نفع خود تمام کنند. در این جاست که سم فیشر برای اولین بار بعد از Conviction دوباره به خدمت نیروهای دولتی درمی‌آید.
سازمان Third Echlon به طور کلی تعطیل می‌شود و سم، خودش، یک گروه جدید به نام Fourth Echlon تشکیل داده که از بهترین و آخرین امکانات و تکنولوژی‌ها در زمینه جنگی بهره می‌برد. شاید این داستان جدید عمق داستان بازی قبلی را نداشته باشد، اما روایت سم در جلوگیری از جنگ خیلی هیجان انگیزتر و خشن‌تر به نظر می‌آید. سازنده قصد دارد حس برتری مطلق سم فیشر را بیشتر به رخ بکشد و به گیمر ثابت کند که چرا رئیس جمهور آمریکا، فقط از فیشر برای حل کردن این اولتیماتوم درخواست کمک کرده است.

 

 

Splinter Cell Blacklist E3 Presentation


ایده‌هایی که در BlackList گنجانده شده هم جدید هستند هم قدیمی. ریسک خراب شدن ماموریت‌ها برای فیشر چندین برابر شده ولی او می‌تواند بصورت مستقیم به دشمن حمله کند. مسلما با دیدن تریلرها، بسیاری از طرفداران از نحوه‌ی مبارزه سم و این که سازنده بازی را از یک اکشن مخفی کاری به شوتر تغییر داده انتقادات زیادی کرده‌اند. اما خوشبختانه در BL هم می‌توان روش‌های قدیمی را بکار برد، هم روش‌های جدید. در سه نسخه اول از سری SC سازنده مخفی کاری‌های کلاسیک ساخت که بازخورد خوبی داشت. در Double Agent مخفی کاری کلاسیک با عناصر جدیدی همراه شد که در این سری وجود نداشت و باعث شد که DA یکی از بهترین بازی‌های سال شود. در Conviction اوضاع کمی متفاوت بود. بازی تغییرات زیادی داشت و برای اولین بار سیستم Mark & Execute معرفی شد که بازی را کمی آسان‌تر می کرد ولی بازی به خوبی DA درنیامد. شاید بتوان BL را مخلوطی از ویژگی‌های کلاسیک قدیمی و سیستم‌های جدید معرفی کرد که در آن هم می توان رفتار خشن و رو در رو داشت و هم می توان مثل شکارچی در خفا ماند.

سیستم Mark & Execute بازی پیشرفت جالبی داشته و این بار سم می‌تواند در حال حرکت یا دویدن این سیستم را اجرا کند. اعتراف گیری در بازی مشابه Conviction است اما با کمی تغییر. گیمر می تواند هرطور که دوست دارد دشمن را نابود کند. می تواند مستقیما به جلو برود و شروع به تیراندازی و کاور گرفتن بکند، یا اینکه براحتی در گوشه ای دشمن را با چاقو خلاص کند. همه ویژگی‌های کلاسیک بازی مثل Opsat، پرتاب کردن دشمنان از بلندی و حتی استفاده از محیط هنوز هم وجود دارد. درست‌تر از همه این است که بگوییم BlackList در واقع Conviction ـه خشن است! تا به حال سم برای اعتراف گرفتن چاقو در بدن هدفش فرو نمی‌کرد، اما در این نسخه برای گرفتن اطلاعات این کار را هم‌می کند. او حتی می‌تواند در مبارزات رو در رو از ساپورت هوایی نیز استفاده کند.

splinter_cell_blacklist
 


سازندگان روی کنترل جدید بازی مانور زیادی داده‌اند. آن‌ها می‌گویند در BL کنترل کردن سم بسیار راحت‌تر شده و گیمر می‌تواند با فشردن چند دکمه 4 یا 5 نفر را بکشد. برای مثال با نگه داشتن یک دکمه سم می‌دود، از دیوار بالا رفته و از روی موانع کوچکتر می‌پرد. درست مثل Assassin's Creed که کنترل پلتفرمینگ آن عالی و کارآمد است. سازنده می‌خواهد چالش‌هایی که گیمر با آن روبرو می‌شود، به کمک فکر خود گیمر و کارهایش حل شود، نه با فشردن پی در پی دکمه ها و کنترل سخت. در واقع تمرکز گیمر باید بر روی هدف و کاری که می‌خواهد انجام دهد باشد، نه فشار دادن دکمه های کنترلر. علاوه بر این ویژگی هایی هم برای استفاده از کینکت در بازی وجود دارد. برای مثال در یکی از تریلرها گیمر در حالی ه روی لبه دیوار بود صدا زد "Hey U" سپس دشمن متوجه صدا شد و بدنبال صدا آمد. سازندگان قول موارد دیگری را نیز داده اند.

تمامی بهبودها و تغییرات به بخش‌های دیگر از جمله Co-Op هم رسوخ کرده و طرفداران قدیمی از شنیدن خبر بازگشت مودهای مختلف مولتی پلیر از جمله Spies VS Mercenaries خوشحال خواهند شد. تمامی بخش های مولتی پلیر بهبود یافته و بازی در این بخش بسیار گسترده تر می‌شود.

 

از این مباحث که بگذریم، به نکته ناراحت کننده‌ای می‌رسیم که شاید همه طرفداران سری Splinter Cell از آن ناراضی‌اند. متاسفانه Michael Ironside که دوبلور صدای سم فیشر بوده، در BL کنار گذاشته شده و به جای او Eric Johnson روی کار آمده است. این یعنی دیگر صدای گرم و پخته سم فیشر تبدیل به صدای نه چندان خوبی تبدیل شده که هیچ کس به آن عادت ندارد. در بازی های قلبی صداگذاری سم فیشر بی نظیر بود و صدای مایکل آیرونساید حس واقعی بودن را القا می‌کرد. طبق آن چیزی که خود سازنده می گوید، آن ها نیاز به کسی داشتند که بتوانند در Motion Capture از او استفاده کنند و مایکل 62 ساله نمی‌توانست خواسته های آنان را اجرا کند. برای همین اریک جانسون 32 ساله به جای او آمده است. شاید این حرف دلیل خوبی برای کنار گذاشتن صدای گرم مایکل نباشد و سازنده می‌تواند در کنار کمک گرفتن از اریک در موشن کپچر، در بخش صداگذاری از مایکل بهره ببرد.


در هر صورت تا بهار 2013 وقت بسیار زیادی باقی مانده و بازی می‌تواند در جهات بسیاری پیشرفت داشته باشد. این که سازنده سعی کرده همه ایده ها را در کنار هم داشته باشد بسیار عالی است، اما به نظر می‌رسد که تاکیدش بر روی خشونت بسیار بیشتر از مخفی کاری است.

دانلود تریلر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پیش نمایشSplinter Cell: Blacklist+تریلر,

نوشته شده توسط MH12 در جمعه 9 تير 1391


:: کدهای تقلب EMPIRE EARTH II
:: کد تقلب city life
:: دانلود بازی pes2013
:: دانلود بازی fifa 2013
:: اخبار جدید بازی GTA V+عکس
:: دانلود مود WARZONES برای اسکایریم
:: دانلود مود LC_Become King of Riverhelm((شاه شدن)) برای بازی Skyrim
:: دانلود مود LC_Become King of Riverhelm((شاه شدن)) برای بازی Skyrim
:: کد تقلب بازی The Elder Scrolls V Skyrim
:: کد تقلب age of empires 2
:: معرفی بازی Crysis 3
:: تاریخ انتشار و معرفی بازی Assassins Creed IV Black Flag
:: دانلود کنفرانس کامل سونی
:: نمرات و نقد های Dead Space 3 منتشر شد
:: ۵۰ بازی انحصاری PC در سال ۲۰۱۳
:: نیویورک در آغوش درختان| پیش نمایش Crysis 3
:: ۱۰ پیش بینی گیمی از سال ۲۰۱۳
:: دانلود سری اول بازی های اندروید بالینک مستقیم
:: چگونه گیمری هستید؟
:: تریلر بازی «The Witcher 3: Wild Hunt»





به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم در این وبلاگ شاد باشید و نهایت استفاده را بکنید و نامردیه نظر ندید
moeinbaraty@yahoo.com




:: مرداد 1392;
:: تير 1392;
:: خرداد 1392;
:: اسفند 1391;
:: بهمن 1391;
:: تير 1391;
:: خرداد 1391;

آبر برچسب ها

شاه شدن در اسکایریم , A , Noire , تاریخ انتشار و معرفی بازی Assassins Creed IV Black Flag , معرفی بازی Crysis 3 , کد تقلب age of empires 2 , کد تقلب بازی The Elder Scrolls V Skyrim , دانلود مود WARZONES برای اسکایریم , اخبار جدید بازی GTA V+عکس , دانلود بازی fifa 2013 , بهترین بازیهای انلاین ایرانی , پیش نمایش کامل بازی انحصاریps3_LASTofUS , دانلود 5 نرم افزاربرای اندروید , بهترین پچ های کانتر برای بازی آنلاین , اموزش و دانلود نرم افزار انلاین بازی کردن جی تی ای سان آندریاس ,

صفحه نخست | ايميل ما | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ |پروفایل مدیر وبلاگ | طراح قالب

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by gamebazy