پیش نمایش کامل بازی انحصاریps3_LASTofUS

صفحه نخست

ايميل ما

آرشیو مطالب

لينك آر اس اس

عناوین مطالب وبلاگ

پروفایل مدیر وبلاگ

طراح قالب

:: صفحه نخست
::
ايميل ما
::
آرشیو مطالب
::
پروفایل مدیر وبلاگ
::
لينك آر اس اس
::
عناوین مطالب وبلاگ
::
طراح قالب

تمام لينکها تماس با ما


نويسندگان :
:: MH12
:: LORD

آمار بازديد :

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin







پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به وبلاگ من خوش آمديد .لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ کمک کنید .


پیش نمایش کامل بازی انحصاریps3_LASTofUS

آقای هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) خالق سری بازی های Metal Gear Solid در E3 امسال به نزد بچه های استودیوی Naughty Dog رفته تا بتواند نگاهی به بازی The Last of Us داشته باشد. آقای ایتن ولز (Ethan Wells) رئیس این استودیو، گیم پلی این بازی که در E3 به نمایش درآمد را به کوجیما نشان داد. اما واقعاً چرا The Last of Us اینقدر شگفت انگیز است؟ جواب این سوال را سایت CVG بدست آورده و دلیل آن خلق تکنولوژی ای است که Naughty Dog آن را Punch Lasers می نامد. در بازی The Last of Us انیمیشن ها به صورت کاملاً داینامیک با یکدیگر ترکیب می شوند و ترکیبی نامرئی از چند Laser مختلف را به نمایش درمی آورند که نتیجه، این می شود که جوئل (Joel) به شکل بسیار خشنی دشمنان را از بین می برد.

آقای جیکوب مینکوف (Jacob Minkoff) طراح ارشد بازی می گوید: "خیلی ها از دیدن انیمیشن های این بازی بسیار شگفت زده شده بودند. زمانی که شما دکمه ضربه زدن را فشار می دهید، ضربه هایی را مشاهده می کنید که در اکثر بازی هایی که در دنیا ساخته می شوند، وجود دارند، اما چرا کمی بهتر به نظر می رسند؟ چون آن ها به صورتی برنامه نویسی شده اند که به شکل کاملاً داینامیک و نسبت به شرایط اجرا شوند. یعنی اگر در کنار دیوار باشید، یا نزدیک یک میز و دکمه ضربه را بزنید، نسبت به آن شرایط شما شاهد یک انیمیشن خواهید بود. این روش باعث می شود که در هر مبارزه یک چیز تازه مشاهده کنید.

ما موتور بازیسازی خودمان را در چهار بازی ای که با آن ساختیم ارتقاء دادیم و در این 6 سال گذشته سعی کردیم تا کاری کنیم که انیمیشن های خوبی برای آن طراحی کنیم که نتیجه آن خلق انیمیشن های داینامیک برای این بازی بود. صداگذاران جوئل و الی (Ellie) هزاران خط دیالوگ را صحبت و ضبط کرده اند تا بتوان از آن ها در این مبارزه ها استفاده کرد. آیتم های زیادی در محیط بازی وجود دارند که بازیکنان می توانند با آن ها ارتباط برقرار کنند و اگر نزدیک آن ها بشوید و دکمه مربوط را فشار دهید، مشاهده می کنید که آن ها صحبت های جالبی با هم می کنند. محیط های بازی به شکلی طراحی شده اند که در هر قسمتی از آن ها چیزی قرار دارد که می تواند باعث شود شخصیت ها کارهای خاصی انجام دهند و دیالوگ های جدیدی بیان کنند. در مبارزه ها نیز به روش های مختلفی کار می کنند.

آن ها بیشتر سعی می کنند که مبارزه ها را به شکلی ساکت تر انجام دهند و از هر چیزی که در محیط وجود دارد، برای مبارزه ها استفاده می کنند." دیالوگ های بازی به شکلی بسیار عالی در بازی بیان می شوند و این موضوع نشان می دهد که تعداد دیالوگ ها به قدری بالاست که شخصیت های بازی نسبت به شرایط مختلف چیزهایی برای گفتن دارند. مبارزه های بازی بسیار خشن و سخت طراحی شده اند تا بازیکنان متوجه شرایط وخیم به وجود آمده در دنیای این بازی بشوند. باید هر کاری را که برای نجات یافتن به ذهنتان می رسد، انجام دهید.

 

الی در زمان تیراندازی ها گوش هایش را می گیرد و می توان لرزیدن بدن او را هم مشاهده کرد و حتی پس از یک مبارزه بسیار خشن می توانید شوک را در حالت او ببینید. مبارزه ها در این بازی تنها برای زنده ماندن هستند و به همین دلیل بسیار خشن و بی رحمانه هستند. جوئل دنیای قبل از اتفاقات رخ داده در این بازی را به یاد می آورد، اما الی تنها خشونتی را می شناسد که در فضای حکومت نظامی و وحشت انگیز بازی دیده می شود. اینجا قانونی وجود ندارد و افراد زیادی کشته می شوند. سفر شخصیت های بازی لحظه به لحظه سخت تر می شود و انسان ها روزهای بدتری را پیش روی خودشان دارند. دموی این بازی بسیار فوق العاده بود، اما هنوز تاریخ عرضه این بازی مشخص نشده و ما می دانیم The Last of Us در سال 2013 راهی بازار می شود. آقای مینکوف می گوید که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارند و ما می خواهیم کاری کنیم که مردم بیش از پیش به این بازی علاقه مند شوند.

آقای کوجیما که این بازی را دیده بود، به این موضوع اشاره کرد که: "تنها بازی ای که در کنفرانس Sony من را غافلگیر کرد، The Last of Us بود. من خیلی زیاد به این بازی علاقه مند شدم. گیم پلی و هوش مصنوعی بسیار خوبی در این بازی وجود داشت و شکل کنترل کردن بازی نیز جالب بود. این بازی یک مسیر کاملاً جدید بر خلاف سایر بازی های Naughty Dog دارد و به همین دلیل من بسیار شگفت زده شدم." آقای مینکوف می گوید: "این موضوع در عمل بسیار پیچیده است، اما سرانجام توانستیم همه چیز را به خوبی در کنار هم قرار دهیم و این چیزی که است به نظر من کوجیما نیز به آن پی برده است. ما بازی ای با یک فضای دیوانه وار و مبارزه های بسیار خشن داریم که تمرکز آن ها روی مخفی-کاری و نجات پیدا کردن است." The Last of Us دنیای بدون تکنولوژی ای را به نمایش درمی آورد و فضای آخرالزمانی آن، بی تمدنی را به شکل خوبی بازسازی کرده است. در این بازی باید به هر قیمتی زنده ماند.

صنعت بازی های کامپیوتری، اکثر عنوان هایی که راهی بازار می شوند، یک دنباله برای نسخه های قبلی به حساب می آیند و IPهای جدید خیلی کم رونمایی می شوند. یکی از IPهای جدید که چندی پیش معرفی شد، بازی ای است به نام The Last of Us. این عنوان از همان زمانی که معرفی شد، توجه های زیادی را به سمت خودش جلب کرده است. در این مطلب، به معرفی 10 نکته مهم که باید درباره این بازی بدانید، می پردازیم.

 

این بازی یک IP کاملاً جدید است

به جرأت می توان گفت تمام بازی های بزرگی که در ماه های آخر سال راهی بازار می شوند، یک دنباله هستند. اگر هم یک IP جدید باشند، سریعاً با شکست مواجه می شوند. بازی های مانند Modern Warfare 3 ،Assassin’s Creed: Revelations و Super Mario 3D Land از جمله دنباله های معروف سال 2011 بودند. تمام عنوان های نام برده شده بازی های بزرگی هستند، اما دیگر چیز جدیدی در آن ها دیده نمی شود. به همین دلیل بازی The Last of Us از جمله IPهای جدیدی به حساب می آید که به نظر نمایشی بسیار خوبی داشته و به موفقیت هایی نیز دست پیدا خواهد کرد.

Naughty Dog سازنده این عنوان

خیلی از ما زمانی که با بازی های کامپیوتری آشنا شدیم، یکی از عنوان های محبوب Naughty Dog را بازی کرده ایم. این استودیوی بازیسازی ابتدا با ساخت بازی پلتفرمر Crash Bandicoot خودش را به دنیا معرفی کرد. سپس آن ها بازی Uncharted را معرفی کردند که سریعاً به یک بازی بسیار موفق تبدیل شد. حال پس از اینکه 3 نسخه از این سری از بازی ها ساخته شده، این استودیو پروژه ساخت بازی The Last of Us را آغاز کرده است. بازی ای که به نظر می رسد با تجربه Naughty Dog یک عنوان خوب باشد.

یک انحصاری دیگر برای PS3

یکی از امتیازهای بزرگ کنسول PS3، داشتن بازی های انحصاری بسیار زیاد است که همه دوست دارند آن ها را تجربه کنند. تا کنون بازی های انحصاری این کنسول توانسته اند تا اندازه زیادی مورد توجه قرار بگیرند و بازیکنان زیادی را به سمت خودشان جلب کنند. از این رو، به نظر می رسد که The Las of Us نیز بتواند یک عنوان بسیار موفق دیگر برای PS3 باشد.

بازی در دنیای Post-Apocalyptic اتفاق می افتد

این عنوان در زمان مدرن رخ می دهد، اما تمدن از بین رفته است. این بازی نیز در سبک آخرالزمانی رخ می دهد. سبکی که در این چند سال اخیر مورد توجه بازیسازان زیادی قرار گرفته و عنوان های بزرگی نیز با این سبک راهی بازار شده اند، اما از برخی جهات به نظر می رسد که The Last of Us نمایشی بهتر در این سبک داشته باشد. البته شاید برخی از المان های این سبک دیگر آن جذابیت گذشته را نداشته باشند.

شخصیت های باورپذیر

نیل دراکمن (Neil Druckmann) از استودیوی Naughty Dog واقعاً یک کار بسیار بزرگ را در این بازی انجام داده است. شخصیت های این عنوان بسیار باورپذیر هستند و به خوبی با مخاطب ارتباط برقرار می کنند. کار او در ایجاد یک خط داستانی خوب برای این بازی فوق العاده بوده است. البته امیدواریم که شخصیت ها و روند بازی در حالت کلی، مانند تریلر به نمایش درآمده از این عنوان خوب باشد.

یک اکشن فوق العاده

بازی در سبکSurvival  است که به نظر می رسد در سال 2012 نظر بازیکنان را بیشتر به خودش جلب کند. عنوان هایی مانند I Am Alive ،Tomb Raider و... می توانند این سبک را بیش از پیش به بازیکنان معرفی کنند. حال بازی The Last of Us در سبکی قرار گرفته که می تواند یک چالش بزرگ را برای سازندگانش به همراه داشته باشد. استودیوی Naughty Dog تا کنون در ساخت بازی های Survival تجربه ای نداشته، اما به نظر می رسد که یک اکشن فوق العاده و نفس گیر را در این بازی شاهد خواهیم بود.

انتخاب های متعدد

در تریلر به نمایش درآمده در این عنوان، ما دو شخصیت اصلی بازی را مشاهده کردیم که جوئل (Joel) و الی (Ellie) نام دارند. به نظر می رسد که در طول بازی با یک گیم پلی خوب و هیجان انگیز از این دو نفر روبرو هستیم. به نظر می رسد که این عنوان یک بازی کاملاً Co-op باشد که شباهت های زیادی نیز به بازی Enslaved پیدا کرده است. گیم پلی بازی قطعاً انتخاب های متعددی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد. حل معماهای مختلف، مبارزه های گوناگون و... باعث شده که بازیکنان با حق انتخاب زیادی روبرو باشند.

طراحی مراحل هوشمندانه

اگر Enslaved را بازی کرده باشید، قطعاً به طراحی فوق العاده محیط، طراحی معماها و سایر قسمت های آن پی برده اید. با در نظر گرفتن این موضوع باید اشاره کنیم که آقای مارک ریچارد دیویس (Mark Richard Davies) طراح ارشد بازی Enslaved، به استودیوی Naughty Dog پیوسته تا محیط هایی همانند Enslaved را در The Last of Us خلق کند.
 

آهنگسازی فوق العاده

حتماً می دانید که موسیقی حرف اول را در بازی های امروزی می زند و به قسمت بسیار مهمی تبدیل شده است. به همین دلیل، کار ساخت موسیقی های این عنوان به آقای گوستاوو سانتائولالا (Gustavo Santaolalla) سپرده شده است. برای کسانی که با کارهای این آهنگساز آشنایی ندارند، باید گفت که او کار ساخت موسیقی های Brokeback Mountain و Bable را انجام داده و برای همین موضوع برنده Academy Award نیز شده است.

 

این عنوان چه وقت راهی بازار می شود؟

هنوز زمان عرضه این بازی مشخص نشده است. سازندگان بازی به این موضوع اشاره کرده اند که احتمال دارد این بازی در اواخر سال 2012 راهی بازار شود، اما این امکان محال به نظر می رسد. بازی The Last of Us به احتمال زیاد در اوایل سال 2013 راهی بازار خواهد شد.

 

در سال 2008 شبکه BBC برنامه ای در مورد یک نوع مورچه نشان داد که می تواند با تخم گذاری در سر قربانی خود، او را بکشد و آن را به لانه ای برای خود تبدیل کند. همان زمان نیل دراکمن (Neil Druckmann) و بروس استرالی (Bruce Straley) کارگردان های Naughty Dog این برنامه را دیدند و به دنبال سوژه ای برای بازی جدید خود بودند. آن ها از خود پرسیدند که چه می شد اگر این مورچه انسان را برای محل رشد خود انتخاب می کرد؟ همین موضوع ایده ساخت یک بازی آخرالزمانی را به آن ها داد. دراکمن می گوید: "وقتی شما به سبک آخرالزمانی در فیلم ها و کتاب ها نگاه کنید، متوجه می شوید که همه آن ها در مورد شخصیت های داستان هستند.

اینکه برای آن ها اهمیت قائل شوید و به این فکر کنید که آن ها در مقابل اتفاق های بدی که برایشان می افتد، چه کار می کنند. این ها مسائلی بودند که هیچ بازی ای تا به حال انجام نداده بود و ما قصد داریم آن ها را پیاده سازی کنیم. وقتی ایده بازی را آماده کردیم، از خود پرسیدیم که حالا چه چیزی در این دنیا قرار دهیم؟ چه کاری انجام دهیم که دیگران تا به حال آن را انجام نداده اند؟ همینجا بود که ایده شخصیت های جوئل (Joel) و الی (Ellie) به ذهنمان رسید." تریلر بازی مردی 40 ساله به نام جوئل و دختری 14 ساله به نام الی را نشان می دهد. بازیکنان در نقش جوئل که بالغ تر هست، بازی می کنند و توانایی مبارزه دارند. رابطه این دو کلید اصلی روابط احساسی در این بازی است.

دراکمن می گوید: "ما برای ایفای نقش شخصیت های این بازی به سراغ بازیگرهای مشهور سینما نرفتیم، چون این موضوع در بازی هیچ فرقی نمی کند. ما یک تست بازیگری گذاشتیم تا ببینیم چه کسانی می توانند در نقش این افراد بازی کنند و آیا ما می توانیم رابطه خوبی با آن ها داشته باشیم؟ نقش الی اولین کار بود. وقتی اشلی جانسون (Ashley Johnson) وارد اتاق شد، ما به هم نگاه کردیم و گفتیم که هنوز افراد دیگری هستند، ولی فکر کنم کار ما تمام شده است. او الی است." بعد نوبت نقش جوئل بود که Naughty Dog از همان ابتدا سراغ تروی بیکر (Troy Baker) که در Batman: Arkham City و BioShock: Infinite هم صداگذاری کرده، رفتند.

اشلی جانسون می گوید: "وقتی برای اولین بار شخصیت های بازی را دیدم، خیلی متعجب شدم که الی دقیقاً من بودم. وقتی در بازی ها، شما کسی را می کشید، چیز خاصی نیست، ولی وقتی من مشاهده کردم که الی کسی را کشت، واقعا آن را احساس کردم." تروی بکیر هم در مورد شخصیت جوئل می گوید: "شخصیت جوئل طی این چند سال خیلی تغییر کرد. در ابتدا او مارکوس فنیکس (Marcus Fenix) از Gears of War بود، البته مارکوس شخصیت خیلی خوبی است، ولی در این بازی نمی توان با او ارتباط برقرار کرد." تکنولوژی Motion-Capture بازی همان تکنیک استفاده شده در سری Uncharted است که ایفای نقش و صداگذاری در یک زمان انجام می شوند.

دراکمن می گوید: "غیر ممکن است که بتوانید حس خوبی را در روابط آن ها ایجاد کنید، در حالیکه بازی و صداگذاری را به صورت جدا بگیرید." آهنگساز بازی گوستاوو سانتائولالا (Gustavo Santaolalla) است که به خاطر فیلم Brokeback Mountain اسکار برده است. دراکمن می گوید: "ما واقعاً به حضور او در بازی افتخار می کنیم. وقتی برای اولین بار بازی را به او نشان دادیم، خیلی مشتاق شد و گفت که می خواهد حتماً در این بازی همکاری کند. او خیلی خوب می تواند در مورد شخصیت ها آهنگسازی کند. ما موسیقی ترسناک نمی خواهیم، چون بازی ترسناک نیست. البته اتفاقات وحشتناکی می افتند، ولی بازی در مورد این مسائل نیست. بازی در مورد رابطه الی با جوئل است.

Naughty Dog پانزده سال است که فقط با یک تیم، یک بازی می ساخته، ولی برای The Last of Us استودیو به دو دسته تقسیم شد و یک تیم روی Uncharted و تیم دیگر روی The Last of Us کار می کرده است. این کار آنقدرها هم آسان نیست. بالسترا (Balestra) می گوید: "مهم ترین موضوع این بود که ما همان چیزی که هستیم، بمانیم. می خواستیم همه در کنار هم دو بازی بسازند، نه اینکه یک تیم کاملاً از تیم دیگر جدا باشد. طوری که ممکن است دو نفر کنار هم نشسته باشند و هر دو روی یک بخش کار کنند، ولی روی پروژه هایی کاملاً متفاوت و به هم دیگر کمک هم بکنند." Naughty Dog حساب ویژه ای روی این بازی باز کرده است. ایوان ولز (Evan Wells) رئیس استودیو می گوید: "این بازی در مورد انسان ها است و همچنین در مورد اینکه ما چقدر جاه طلب هستیم و می خواهیم این بازی را از همه لحاظ بزرگتر از بازی های قبلی خود بسازیم."

 

 

همایش VGA، شركت Naughty Dog سازنده سری Uncharted بازی جدید خود را با نام The Last of Us معرفی كرد كه بازی بسیار زیبایی به نظر می رسد. شاید Naughty Dog را بتوان قوی ترین شركت Sony در بین 15 شركت First Party آن نامید. بنابراین انتظارات از The Last of Us بسیار زیاد است.Naughty Dog دو تیم جدا دارد كه یكی از آن ها روی Uncharted و دیگری روی این بازی كار می كرده است. Sony عنوان The Last of Us را یك بازی سبك ساز می نامد كه از سبك Survival و Action تشكیل شده و داستانی را در مورد شخصیت های آن و مریضی ای كه باعث كشته شدن مردم شده، روایت می كند.

متأسفانه با اینكه نمایش بازی را مشاهده كردیم (كه كاملاً In-Game  بود) هنوز نمی دانیم بازی چطور انجام می شود، اما نكته ای كه مشخص است، گرافیك آن است كه خیلی شبیه به Uncharted 3: Drake's Deception كار شده، چون هر دو از یك موتور استفاده می كنند. بازی، سبك سوم-شخص دارد، چون Naughty Dog در این سبك خبره است. این كه آیا بازی حالت Co-op خواهد داشت یا نه، معلوم نیست. نمایش بازی با اولین عكسی كه از آن منتشر شد، شروع می شود. برگ های سبز و آسمان آبی را می بینیم و محیط را كاملًا بی صدا نظاره گر هستیم و با عقب آمدن دوربین و مشاهده خون روی دیوار و فضای تخریب شده، با محیط واقعی The Last of Us روبرو می شویم. كاغذ دیواری پاره شده، آینه شكسته، خون روی دیوار و خاك و گل، فضا را تشكیل داده اند.

یك جسد استخری از خون درست كرده و ناگهان یكی از شخصیت های اصلی بازی به نام الی (Ellie) در تصویر فرار می كند. Sony این شخصیت را اینگونه تعریف می كند: "یك دختر جوان و با دل و جرأت كه خیلی بیشتر از سنش باهوش است." صداهایی از طبقه بالا می آیند و الی آرام به دری نزدیك می شود و چاقوی خود را آماده می كند و از حالت حركتش می توان فهمید كه در استفاده از چاقوی خود خبره است. داخل اتاق مردی میان سال با یك نفر درگیر است، نام او جوئل (Joel) است كه Sony او را این طور توصیف می كند: "او نجات یافته ای نترس است." جوئل مردی را می كشد و به الی می گوید كه بدنش را بگردد و الی هم چند گلوله از او پیدا می كند.

Sony در این مورد می گوید: "شهرهای رها شده، توسط طبیعت احاطه شده اند و آن هایی هم كه زنده ماندند، برای غذا، اسلحه و هرچیزی هم دیگر را می كشند." در حقیقت این طبیعت دوم الی و جوئل است كه باید برای زنده ماندن و مبتلا نشدن به بیماری این طور عمل كنند. سوالی كه پیش می آید، این است كه رابطه جوئل و الی چیست؟ آن ها به خوبی همدیگر را می شناسند. آیا الی دختر جوئل است و یا طور دیگری با هم ارتباط دارند؟ الی می گوید كه در تمام طول زندگیش این طور بوده، پس نتیجه می گیریم او در سن كودكی هم در این وضعیت بوده است. او می گوید: "این كار هر روز ما است. روز و شب در تلاش برای نجات پیدا كردن هستیم." در انتهای نمایش، یك جانور آلوده شده نزدیك می شود.

آن ها سرعت بسیار بیشتری از انسان ها دارند و وقتی سه نفر آن ها وارد اتاق می شوند، یك نفرشان به سرعت سراغ جسدی كه جوئل كشته بود، می رود. به طوری می توان گفت كه آن ها زامبی هستند، ولی باید صبر كرد و دید كه در آینده چه چیزی نمایش داده می شود. جوئل اسلحه خود را آماده می كند و نبرد بین او و این جانور شروع می شود. ویروس روی مغز قربانی اثر می كند و بنا به نمایش های اولیه، به نظر این ویروس به گونه ای با مورچه ها ارتباط دارد. سر آن ها خیلی عجیب است و بدنشان هنوز لباس دارد و این نشانگر این موضوع است كه آن ها زمانی انسان بوده اند، ولی حالا به هر دلیلی تغییر كرده اند.

پس از منفجر كردن سر یكی از آن ها، این دو شخصیت در حال فرار نشان داده می شوند. در ادامه، شهری نشان داده می شود كه هنوز معلوم نیست در كجا اتفاق می افتد (هر چند به نظر آمریكا است). شهر توسط طبیعت فرق كرده و درخت و سبزه همه جای آن را گرفته و در همه جا (دور ساختمان ها، درون ماشین ها و كوچه ها) این گیاهان دیده می شوند. تاریخ عرضه ای برای The Last of Us مشخص نشده، ولی بنا بر چیزی كه از بازی دیده ایم، به نظر با عنوان عظیمی روبرو هستیم. Sony می گوید كه بازی پیرامون این دو شخصیت می گردد و اشاره می كند كه: "آن ها با همكاری هم سعی می كنند از هر آنچه كه از آمریكا باقی مانده، نجات پیدا كنند." آیا آن ها با نجات یافتگان دیگر روبرو می شوند؟ آیا دشمنان بیشتری در ادامه وجود دارند؟ آیا هدف آن ها نجات یافتن است یا سفر به جایی؟ خوشبختانه Sony اعلام كرده كه طلاعات جدیدتری از بازی به زودی عرضه خواهد شد.

 

screenshot 288465 اسکرین شات های جدید از بازی The Last of Us (به روزرسانی HD)

screenshot 288466 اسکرین شات های جدید از بازی The Last of Us (به روزرسانی HD)

screenshot 288467 اسکرین شات های جدید از بازی The Last of Us (به روزرسانی HD)

screenshot 288468 اسکرین شات های جدید از بازی The Last of Us (به روزرسانی HD)

screenshot 288469 اسکرین شات های جدید از بازی The Last of Us (به روزرسانی HD)

screenshot 288470 اسکرین شات های جدید از بازی The Last of Us (به روزرسانی HD)

screenshot 288471 اسکرین شات های جدید از بازی The Last of Us (به روزرسانی HD)

 

اینم چندتا تریلر از گیم پلی این بازی زیبا.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پیش نمایش کامل بازی انحصاریps3_LASTofUS,

نوشته شده توسط MH12 در سه شنبه 17 بهمن 1391


:: کدهای تقلب EMPIRE EARTH II
:: کد تقلب city life
:: دانلود بازی pes2013
:: دانلود بازی fifa 2013
:: اخبار جدید بازی GTA V+عکس
:: دانلود مود WARZONES برای اسکایریم
:: دانلود مود LC_Become King of Riverhelm((شاه شدن)) برای بازی Skyrim
:: دانلود مود LC_Become King of Riverhelm((شاه شدن)) برای بازی Skyrim
:: کد تقلب بازی The Elder Scrolls V Skyrim
:: کد تقلب age of empires 2
:: معرفی بازی Crysis 3
:: تاریخ انتشار و معرفی بازی Assassins Creed IV Black Flag
:: دانلود کنفرانس کامل سونی
:: نمرات و نقد های Dead Space 3 منتشر شد
:: ۵۰ بازی انحصاری PC در سال ۲۰۱۳
:: نیویورک در آغوش درختان| پیش نمایش Crysis 3
:: ۱۰ پیش بینی گیمی از سال ۲۰۱۳
:: دانلود سری اول بازی های اندروید بالینک مستقیم
:: چگونه گیمری هستید؟
:: تریلر بازی «The Witcher 3: Wild Hunt»





به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم در این وبلاگ شاد باشید و نهایت استفاده را بکنید و نامردیه نظر ندید
moeinbaraty@yahoo.com




:: مرداد 1392;
:: تير 1392;
:: خرداد 1392;
:: اسفند 1391;
:: بهمن 1391;
:: تير 1391;
:: خرداد 1391;

آبر برچسب ها

شاه شدن در اسکایریم , A , Noire , تاریخ انتشار و معرفی بازی Assassins Creed IV Black Flag , معرفی بازی Crysis 3 , کد تقلب age of empires 2 , کد تقلب بازی The Elder Scrolls V Skyrim , دانلود مود WARZONES برای اسکایریم , اخبار جدید بازی GTA V+عکس , دانلود بازی fifa 2013 , بهترین بازیهای انلاین ایرانی , پیش نمایش کامل بازی انحصاریps3_LASTofUS , دانلود 5 نرم افزاربرای اندروید , بهترین پچ های کانتر برای بازی آنلاین , اموزش و دانلود نرم افزار انلاین بازی کردن جی تی ای سان آندریاس ,

صفحه نخست | ايميل ما | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ |پروفایل مدیر وبلاگ | طراح قالب

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by gamebazy