بازگشت مرد سایه ها / پیش نمایش Splinter Cell: Blacklist

صفحه نخست

ايميل ما

آرشیو مطالب

لينك آر اس اس

عناوین مطالب وبلاگ

پروفایل مدیر وبلاگ

طراح قالب

:: صفحه نخست
::
ايميل ما
::
آرشیو مطالب
::
پروفایل مدیر وبلاگ
::
لينك آر اس اس
::
عناوین مطالب وبلاگ
::
طراح قالب

تمام لينکها تماس با ما


نويسندگان :
:: MH12
:: LORD

آمار بازديد :

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin







پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به وبلاگ من خوش آمديد .لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ کمک کنید .


بازگشت مرد سایه ها / پیش نمایش Splinter Cell: Blacklist

splinter_cell_blacklist_1650x1080

در جریان نمایشگاه e3 2012 شاهد رونمایی از قسمت جدید splinter cell با پسوند blacklist بودیم. خبری که موجی از خوشحالی را برای بیساری از طرفداران این فرنچاینز محبوب در پی داشت. این بار با سم فیشری کاملا دگرگون شده روبرو خواهیم شد.با تغییراتی فراوانی که در گیم پلی بازی شاهد آن هستیم سم فیشر آمده تا لرزه بر اندام دشمنان خود وارد کند.

 

 

نام : Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist

سازنده : Ubisoft Toronto

ناشر : Ubisoft

پلتفرم ها : Microsoft Windows ، PlayStation 3 ، Xbox 360 ، Wii U

سبک : اکشن ماجراجویی ، مخفی کاری

تاریخ انتشار : بهار ۲۰۱۳

 

شش ماه از وقایع Conviction گذشته و ایالات متحده خود را در یک موقعیت بسیار خطرناک می بیند. حضور افراد نظامی آمریکا در بیش از دو سوم کشورهای جهان و خصوصا خاورمیانه باعث عصبانیت گروهی از این کشور ها شده و در این بین عده ای با تشکیل تیمی با عنوان گروه ۱۲ با متحد شدن با یکدیگر لیست سیاه را برای نابودی آمریکا تشکیل می دهند. لیستی که دارای شمارش گریست که با پایان آن حملات بزرگی به منافع آمریکا شروع خواهد شد. در این بین رئیس جمهور ایالات متحده که از سابقه درخشان سم فیشر با خبر است و البته در قسمت قبل هم سم جان وی را نجات داد رسما از او برای سرکوب کردن این اوضاع دعوت به عمل می آورد. در ابتدا فیشر چندان علاقه ای برای بازگشت به علت اتفاقات گذشته ندارد اما درخواست کمک آن هم از طرف رئیس جمهور به صورت مستقیم قوت قلبی برای فیشر شده و سم هم با اختیارات تامی که از رئیس جمهور گرفته سازمانی را با نام Fourth Echelon با تیم خود تشکیل می دهد. البته فیشر شرط و شروطی هم در این بین داشته از جمله این که دستورات را فقط مستقیما از رئیس جمهور بگیرد و فقط به او پاسخ دهد و کارها را آن طور که خود دوست دارد انجام دهد.

فیشر و تیم او در حال حاضر با سفر به نقاط مختلف جهان خصوصا خاورمیانه باید با ردیابی این تروریست با هر وسیله ممکن و حتی شکستن قانون ، شمارش معکوس لیست سیاه را قبل از آن که به صفر برسد متوقف کند. اگر این ماموریت پایانی خوش داشته باشد رئیس جمهور نام شما را به علت خطر احتمالی کاملا از حضور در این ماموریت پاک خواهد ولی شکست در این ماموریت ها میلیون ها کشته را در پی خواهد داشت.

splinter cell black list 7 بازگشت مرد سایه ها / پیش نمایش Splinter Cell: Blacklist

Splinter Cell: Blacklist

 

گیم پلی سری Splinter Cell همیشه یکی از نقاط قوت آن محسوب می شود. که واقعا از جذابیت و هیجان بالایی برخوردار است، چرا که روند آن بسیار تند و سریع می باشد! در Blacklist هم این شیوه به بهترین نحو ممکن رعایت شده است.  البته هسته اصلی Blacklist همچنان دنباله ای بر Conviction می باشد. تقریبا بیش از دو سوم بازی را بخش های اکشن تشکیل می دهد و آن طور که خود سازندگان بیان کرده اند عملا در بعضی از مراحل هیچ گونه راهی برای مخفی کاری وجود ندارد. قابلیت مارک گذاری و مرگ سریع دشمنان که از قسمت قبلی بازی به ارث رسیده در این نسخه هم همچنان وجود دارد با این حال شاهد یک پیشرفت بزرگ در آن هستیم. نام این ویژگی که از آن به عنوان مرگ در حال حرکت یاد می شود همیشه شما را یک قدم جلوتر از دشمنانتان قرار خواهد داد. در این حالت با مارک گذاری دشمنان کافی است فقط با فشار دادن دکمه ای خاص مشاهده کنید که چگونه سم با سرعتی بسیار زیاد از کاور خود برخاسته و در حرکتی که نظیر آن را در فیلم های هالیوودی دیده ایم در هنگام حرکت دشمنان را با بالا رفتن از دیوار ها و جهش از موانع با یک هدف گیری دقیق از پای در می آورد. تمرکز بیشتر بر روی حرکات پارکور باعث شده تا سم به مانند سری ASSASSINS CREED حتی بتواند از صخره ها هم بالا برود. ویژگی مخفی شدن در میان سایه ها برای فرار از دید دشمنان را هم همچنان در Blacklist وجود خواهد داشت.

Conviction عنوانی کوتاه و البته خطی بود و این ایرادی می باشد که یوبی سافت هم به آن واقف بوده است. طبق گفته سازندگان گیم پلی بازی تقریبا دو سوم طولانی تر از Conviction می باشد و البته تنوع محیط ها ما را از شهر های ایالات متحده تا روستاها و مناطق شناخته نشده خاورمیانه هم خواهد برد. مپ های بازی شامل اوایل صبح، زیر نور آفتاب، در شب، در زیر باران و طوفان، در محیط های داخلی، محیط های خارجی و … خواهد بود . سریع ، خشن و بی رحمانه جزو بزرگ ترین برگ برنده Blacklist در سرعت مبارزات است. سازندگان دست شما را در نحوه پیش برد مامریت ها کاملا باز گذاشته اند تا تجربه ی خوبی از یک اکشن ماجرایی ایجاد شود. هر وسیله ای در بازی برای سم فیشر حکم یک سلاح مرگبار و برای دشمنان کابوسی خواهد بود. راه های بسیاری برای کشتن دشمنان وجود دارد. به عنوان مثال برای وارد شدن به خانه ای که در آن تعداد زیادی از دشمنان وجود دارد ، می توان با استفاده از دوربین Snake Cam از زیر در ، اطلاعات دقیقی از مکان دشمنان پیدا کرد و با مارک گذاری کردن و شکستن در ، آن ها را کسری از ثانیه به دنیایی دیگر رهنمون کنید. یا این که به پشت بام خانه رفته و با بستن طنابی به خود از طریق پنجره وارد شده  ، بمب دودزا را به داخل اتاق انداخته و با عینکی که قابلیت دید در شب و همچنین مشاهده دشمنان از پشت دیوار ها را دارا می باشد آن ها را نابود کرد.نکته جالب اینجاست که حتی در این مواقع پیش می آید که دشمنان به علت استرس بالا حتی خودشان را هدف قرار می دهند.

 

 بازگشت مرد سایه ها / پیش نمایش Splinter Cell: Blacklist

نمایی از مقر فرمانده ای سم در بازی.

 
در داستان بازی اشاره به این شد که سم به رهبری گروهی با نام Fourth Echelon در آمده است که کمک شایانی به بازیباز خواهد کرد. این ویژگی که از آن به عنوان (SMI) یاد می شود بدین صورت است که با استفاده از کمک تیمتان ، سم می تواند محیط را تجزیه و تحلیل و ارزیابی کرده ، اطلاعات بهتری در مورد اهداف داشته باشد و همچنین بهترین روش را برای کشتن دشمنان اجرا کند. همچنین این ویژگی به بازیباز قدرت های شلیک های اضافه را خواهد داد و به عنوان مثال اگر زمانی در میان سیل عظیمی گیر بیفتید کافی است با با تیم ارتباط برقرار کرده و آن ها با انداختن موشکی به مقر دشمنان کاملا آن جا را پاک سازی کنند. با اتمام هر ماموریت و یا گشتن دشمنان به بازیکن پول داده خواهد شد که می توان سلاح های جدیدی را برای سم خرید و یا آن ها را آپگرید کرد. قابلیت اعتراف گیری با تغییرات فراوان هم به گنجینه بازی اضافه شده تا بتوان خشن ترین روش ها را بر روی دشمن نگون بخت پیاده کرد. این بار تمامی اشیای محیط برای اعتراف از دشمنان قابل استفاده خواهد بود و میزان شدت خشن بودن آن کاملا بر عهده بازیباز خواهد بود. به عنوان مثال بعضی از هدف ها فقط با مینیک خشمگین چهره سم و هنوز چک اول را نخورده ، از سر تا پیاز همه چیز را به شما خواهند گفت. اما در این بین افرادی هستند که مقاومت بیشتری خواهند کرد. اینجاست که باید جدیت خود را به این افراد نشان دهید. تیر زدن به پا و دستان این افراد و یا فرو کردن چاقو در بدنشان جزو این موارد می باشد. جالب اینجاست که بازیباز می تواند شدت فرو رفتن چاقو در بدن دشمن را خود تعیین کند. در پایان اعتراف هم بازی به شما حق انتخاب خواهد داد که بتوانید آن ها را بکشید و یا فقط بیهوششان کنید.

اگر از کم تر شدن عناصر مخفی کاری در Blacklist مقداری نا امید شده اید. باید بگوییم که چندان امید خود را از دست ندهید. درست است که اشاره به این شد که در بعضی مراحل مخفی کاری اصلا وجود ندارد ولی این بدان معنا نیست که کاملا این بخش به دست فراموشی سپرده شده است. طبق اطلاعات داده شده در بعضی مراحل بازیباز می تواند به مانند یک روح و حتی بدون کشتن یک دشمن ماموریت را به اتمام برساند. مزایایی انجام دادن بعضی ماموریت ها در این حالت آزاد کردن اسلحه هایی بهتر  برای سم و همچنین پول بیشتر می باشد.  با این حال باید گفت هوش مصنوعی دشمنان اگر چه در مواقع اکشن بسیار خوب است ولی در هنگام مخفی کاری مقداری ایراد دارد. به گونه ای که در دموی بازی مشاهده شد که دشمنی مقداری کمی از پشتش به سمت سم است ولی متوجه شما نمی شود. البته دیگر فقط انسان ها را دشمنان خود ندانید . این بار سگ ها هم به لیست دشمنان بازی اضافه شده است تا چالش برانگیز بودن بازی را دو چندان کند . این حیوان ها می توانند در بازی بوی شما را حس کنند ، با کوچک ترین سر و صدایی متوجه حضورتان خواهند شد و البته اگر به وجود شما پی ببرند در هر سوراخی که باشید شما را پیدا خواهند کرد. این طور که اعلام شده میزان سختی درجات در گیم پلی بازی هم تاثیر خواهد داشت. به عنوان مثال با انتخاب درجه سختی آسان خبری از سگ ها در بعضی مراحل نیست.

 

Splinter Cell Blacklist E3 Presentation بازگشت مرد سایه ها / پیش نمایش Splinter Cell: Blacklist

کارایی بیشتر چاقو کمک شایانی به بهتر شدن مبارزات تن به تن کرده است.

 

یک حرفه ای نیازمند گجت ها ( ابزار های ) بسیاری برای پیش برد ماموریت های خود است و این نکته ای است که سازندگان به طور دقیق به آن پی برده اند. در Blacklist انواع و اقسام گجت ها وجود خواهد داشت. چاقو که یکی از دوستان همیشگی سم در قسمت های گذشته بوده و اغلب برای کشتن بی سر و صدا از آن استفاده می شد ، در این شماره کارایی بیشتری خواهد داشت. این بار علاوه بر کشتن بی رحمانه دشمنان با چاقو ، می توان چادر های دشمنان را پاره کرده و به مقر آن ها نفوذ کنید. اسلحه ی جدیدی که دارای شوکر برقی است این اجازه را به بازیباز می دهد تا در آب نوعی جریان الکتریسته وارد کند. با هواپیمای بدون سرنشینی که در اختیارتان قرار گرفته می توان محل دشمنان را پیدا و آن ها را مارک گذاری کرد تا یادی هم از ghost recon future soldier در بازی زنده شود. نوعی نارنجک جدیدی هم به بازی اضافه شده که در صورت انفجار تکه تکه خواهد شد و هر قطعه این نارنجک به دشمنان اصابت خواهد کرد و همچنین تنوع بی نظیری از اسلحه ها از M416 تا AK-47 گرفته گیم پلی بازی را بیش از هیجان انگیز تر می کند. در ادامه سیاست های جدید بازی ها تام کلنسی Splinter Cell: Blacklist هم قابلیت هماهنگی با کینکت را دارا می باشد. اطلاعات زیادی از این ویژگی هیجان انگیز فاش نشده است ولی این را می دانیم که بازیباز میتواند با صدای خود حواس دشمنان را پرت کرده و آن ها را از پای درآورد یا این که به همکاران سم دستور بدهد تا ساختمانی را منفجر کند.

در آخر اگر بخواهیم یادی  هم از بخش مولتی پلیر دشته باشیم باید گفت که مد جدیدی به نام spy vs. mercs به این بخش اضافه شده است و مد رقابتی هم از عناوی قبلی به قسمت جدید بازگشته است. همنین بخش Coop Campaign که باید با همکاری دو نفره ماموریت ها را به اتمام برسانید هم در بازی به مانند Conviction وجود دارد که البته تنها خبرشان تایید شده است و جزییات بیشتری در دسترس نیست.

 بازگشت مرد سایه ها / پیش نمایش Splinter Cell: Blacklist

حرکات پارکور سم فیشر یادی از assassins creed را هم زنده خواهد کرد.

 

از گیم پلی هیجان انگیز بازی که بگذریم می رسیم به بخش گرافیک که برای بعضی از گیمر ها بزرگترین دغدغه است ! Blacklist در زمینه گرافیک هم به نظر می رسد حرف هایی برای گفتن دارد. طراحی تمامی  صورت شخصیت ها به خصوص سم به بهترین نحو ممکن انجام شده و دیگر خبری از قسمت های تیز در وی نیست. این بار به نظر می رسد که با چهره ای جوان تر از وی روبرو هستیم. البته سایه پردازی ها مقداری ایراد دارد که امیدواریم تا عرضه بازی این مشکل برطرف شود. جرکات نرم سم در دموی به نمایش درآمده از بازی کاملا مشهود بوده و این قدرت حرکات موشن کپچر را می رساند. البته همچنین بعضی از پس زمینه های بازی هم از جمله کوه ها به مانند یک نقاشی می باشند که جزو نکات منفی گرافیک بازی به حساب می آید. درگیری های بازی بسیار شلوغ و با انفجارهای هیجان انگیزی است که با این که کیفیت  انفجارها خیلی عالی نیست ولی فریم ریت بازی حتی در این لحظات هم در سطح ثابتی قرار می گیرد. تخریب پذری بازی هم در سطح خوبی بوده و همچنین کیفیت افکت هایی مثل خون و گرد غبار ایجاد شده از یک انفجار زیبایی خاصی دارد. اما قطعا بزرگترین برگ برنده بازی در این بخش در مورد نورپر دازی بسیار زیبای آن است که حتی شکسته شدن نور از میان اجسام را هم که اغلب سازندگان به آن توجه خاصی نمی کنند را به زیبایی به تصویر کشیده است. کیفیت بافت ها مثل شاخ و برگ درختان و دیوار ها در  بعضی لحظات سطح جالبی ندارد و امیدواریم که سازندگان فکری به حال آن کنند. البته باید گفت که گرافیک Splinter Cell: Blacklist برای عنوانی در سال ۲۰۱۳ کاملا هم خوانی دارد.

splinter cell blacklist بازگشت مرد سایه ها / پیش نمایش Splinter Cell: Blacklist

splinter cell blacklist

 
شاید تعجب آورترین خبری که طرفداران از Splinter Cell: Blacklist شنیدند عدم حضور مایکل ایرون ساید برای صدای سم فیشر بود. به جرات می توان گفت که یکی از دلایل محبوبیت بالای این سری و همنین سم به علت صداگذاری خشن و بی نقص اوست که توانسته طرفداران بسیاری برای خود داشته باشد که حال اریک جانسون این وظیفه را بر عهده گرفته است ، نکته ای که باعث نامیدی عده ای از طرفدارن این سری شده است. البته نباید از قبل پیش داوری کرد و به نظر می رسد یکی از دلایل تغییر صداپیشه بازی همان طور که قبلا اشاره شد در مورد تغییراتی در چهره سم و جوان تر شدن او می باشد. در زمینه موسیقی هم در حال حاضر نکته خاصی نیست که بتوان در مورد آن بحث کرد اما به مانند همیشه توقع موزیک های درخور شایسته  Splinter Cell از Blacklist می رود.

 

 بازگشت مرد سایه ها / پیش نمایش Splinter Cell: Blacklist

Splinter Cell: Blacklist

با این که Splinter Cell: Blacklist همچنان به مانند Conviction تمرکز اصلی خود را بر روی بخش های اکشن و پر زد و خورد گذاشته و مخفی کاری بازی کمکان در رده بعدی قرر میگیرد ، اما نباید فراموش کنیم که Conviction در هر زمینه مالی و منتقدی یکی از بهترین عناوین در تاریخ این سری می باشد. داستانی با پتانسیل بالا ، گیم پلی هیجان انگیز و از همه مهم تر سم فیشر ، همه و همه این نوید را می دهد که باید منتظر عنوانی شایسته نام Splinter Cell باشیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بازگشت مرد سایه ها / پیش نمایش Splinter Cell: Blacklist,

نوشته شده توسط MH12 در سه شنبه 17 بهمن 1391


:: کدهای تقلب EMPIRE EARTH II
:: کد تقلب city life
:: دانلود بازی pes2013
:: دانلود بازی fifa 2013
:: اخبار جدید بازی GTA V+عکس
:: دانلود مود WARZONES برای اسکایریم
:: دانلود مود LC_Become King of Riverhelm((شاه شدن)) برای بازی Skyrim
:: دانلود مود LC_Become King of Riverhelm((شاه شدن)) برای بازی Skyrim
:: کد تقلب بازی The Elder Scrolls V Skyrim
:: کد تقلب age of empires 2
:: معرفی بازی Crysis 3
:: تاریخ انتشار و معرفی بازی Assassins Creed IV Black Flag
:: دانلود کنفرانس کامل سونی
:: نمرات و نقد های Dead Space 3 منتشر شد
:: ۵۰ بازی انحصاری PC در سال ۲۰۱۳
:: نیویورک در آغوش درختان| پیش نمایش Crysis 3
:: ۱۰ پیش بینی گیمی از سال ۲۰۱۳
:: دانلود سری اول بازی های اندروید بالینک مستقیم
:: چگونه گیمری هستید؟
:: تریلر بازی «The Witcher 3: Wild Hunt»





به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم در این وبلاگ شاد باشید و نهایت استفاده را بکنید و نامردیه نظر ندید
moeinbaraty@yahoo.com




:: مرداد 1392;
:: تير 1392;
:: خرداد 1392;
:: اسفند 1391;
:: بهمن 1391;
:: تير 1391;
:: خرداد 1391;

آبر برچسب ها

شاه شدن در اسکایریم , A , Noire , تاریخ انتشار و معرفی بازی Assassins Creed IV Black Flag , معرفی بازی Crysis 3 , کد تقلب age of empires 2 , کد تقلب بازی The Elder Scrolls V Skyrim , دانلود مود WARZONES برای اسکایریم , اخبار جدید بازی GTA V+عکس , دانلود بازی fifa 2013 , بهترین بازیهای انلاین ایرانی , پیش نمایش کامل بازی انحصاریps3_LASTofUS , دانلود 5 نرم افزاربرای اندروید , بهترین پچ های کانتر برای بازی آنلاین , اموزش و دانلود نرم افزار انلاین بازی کردن جی تی ای سان آندریاس ,

صفحه نخست | ايميل ما | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ |پروفایل مدیر وبلاگ | طراح قالب

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by gamebazy