FORZA4

صفحه نخست

ايميل ما

آرشیو مطالب

لينك آر اس اس

عناوین مطالب وبلاگ

پروفایل مدیر وبلاگ

طراح قالب

:: صفحه نخست
::
ايميل ما
::
آرشیو مطالب
::
پروفایل مدیر وبلاگ
::
لينك آر اس اس
::
عناوین مطالب وبلاگ
::
طراح قالب

تمام لينکها تماس با ما


نويسندگان :
:: MH12
:: LORD

آمار بازديد :

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin







پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به وبلاگ من خوش آمديد .لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ کمک کنید .


FORZA4

سری بازی های Forza از جمله بازی های بسیار خوب و باکیفیت سبک شبیه ساز رانندگی به شمار می آیند که در این چند ساله توانسته اند به یکی از مدعیان این سبک تبدیل شوند. این سری که به طور معمول هر 2 سال یکبار راهی بازار می شوند، علاقه مندان زیادی دارند. اما امسال شاهد یک سنت شکنی در این سری هستیم و آن هم عرضه بازی Forza Horizon توسط استودیوی PlayGround و Turn 10 است.

داستان

بازی داستان خاصی ندارد، اما برای اینکه انگیزه ای برای بازی کردن داشته باشید، شما به عنوان یک راننده به فستیوال افق می آیید تا در آن با افراد دیگر در مسابقات رانندگی مختلف شرکت کنید. بازی در کلورادو اتفاق می افتد و محیطی بسیار بزرگ را برای مسابقه پیش روی شما قرار می دهد. همین سوژه ساده شما را راهی این بازی می کند و کاری می کند که از مسابقات آن لذت بسیار زیادی ببرید.

گرافیک

اگر سری بازی های Forza را بازی کرده باشید، حتماً می دانید که این عنوان از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است. Forza Horizon نیز مانند نسخه های قبلی است و در این قسمت بسیار خوب عمل کرده و نظر شما را به خوبی به سمت خودش جلب می کند. طراحی کلورادو بسیار عالی صورت گرفته است. محیط هایی که از دشت ها، کوهستان ها و طبیعت بی نظیری تشکیل شده و آنقدر زیبا هستند که در بسیاری از مواقع ممکن است دست از رانندگی بکشید و محیط بازی را تماشا کنید. طراحی درختان، گیاهان، محیط های کوهستانی و... بسیار عالی صورت گرفته است.

نورپردازی خیره کننده و دیدن هاله های نور که از درختان عبور می کنند، مناظر بسیار زیبایی را به وجود آورده اند. استفاده از تکنیک Image Based Lighting که در Forza 4 باعث خلق Draw to Distanceهای بسیار واقعی شد، در Horizon نیز دیده می شود. طراحی اتومبیل ها نیز بسیار عالی صورت گرفته است. استفاده از چندضلعی های (Polygon) بسیار زیاد باعث شده که اتومبیل ها بدون لبه، بسیار پرجزئیات و شبیه به نمونه های واقعی به نظر برسند. از طرف دیگر، در این سری از بازی ها برای اولین بار شاهد چرخه روز و شب در بازی هستیم. فیزیک طراحی شده برای اتومبیل ها نیز در سطح مطلوبی قرار دارد و می توانید آثار تخریب و صدمه دیدگی را روی آن ها مشاهده کنید. در این نسخه، فریم بازی به دلیل ترافیک موجود در جاده ها از 60 به 30 کاهش پیدا کرده است.

موسیقی/صداگذاری

هدف این بازی، تجربه یک مسابقه رانندگی به دور از صحنه های سینمایی مانند سری Burnout است و به همین دلیل موسیقی ها زمانی که با محیط های بسیار زیبای بازی ترکیب می شوند، شرایط بسیار خوبی را به وجود می آورند. در کنار موسیقی های ساخته شده برای بازی، آهنگ های لایسنس شده نیز وجود دارند. صدای اتومبیل ها بسیار خوب شبیه سازی شده و هر کدام صدای مخصوص خودش را دارد. صداگذاری در این عنوان بسیار عالی صورت گرفته و نمی توان مشکل خاصی در آن پیدا کرد.

گیم پلی

Forza Horizon بر خلاف نسخه های قبلی این سری که شبیه سازی بودند، یک بازی Arcade به حساب می آید. این موضوع می تواند افراد جدیدی را به سمت این سری از بازی ها جذب کند و از طرف دیگر، طرفداران قدیمی را نیز با یک بازی هیجان انگیز مواجه کند. کنترل بسیار خوب اتومبیل ها باعث شده که لذت رانندگی در یک عنوان Arcade به خوبی به بازیکنان منتقل شود. محیط های بزرگ، متنوع و انواع و اقسام مسابقات باعث شده اند که روند بازی بسیار زیبا و بدور از تکرار باشد. حضور در یک دنیای Open-World از دیگر المان هایی است که باعث زیبایی گیم پلی شده است. در Horizon نباید به دنبال یک شبیه سازی کامل باشید.

هدف این بازی این است که شما لذت رانندگی و سرعت را به حالت Arcade تجربه کنید و مسابقات مختلف را در شرایط گوناگون پشت سر بگذارید. فیزیک بازی نسبت به Forza 4 با تغییرات خوبی همراه بوده که برای یک بازی Open-World طراحی شده و باعث شده تا اتومبیل ها در شرایط مختلف و برخوردهای گوناگون آسیب ببینند. در Horizon می توانید تا هر جایی که بازی طراحی شده و به شما اجازه می دهد، رانندگی کنید. هیچ محدودیتی برای حضور در جاده ها و یا مسیرهای خارج از جاده وجود ندارد. مسابقات مختلفی را در این بازی پیش روی خواهید داشت که از بین آن ها می توان به Drift و Point to Point اشاره کرد.

هوش مصنوعی طراحی شده برای اتومبیل هایی که در جاده ها دیده می شوند نیز خوب از کار درآمده و یک سیستم کاملاً داینامیک برای آن ها طراحی شده تا نسبت به شکل بازی، بازیکنان از خود واکنش نشان دهند. مسابقات بازی به شکل Random پیش روی شما قرار می گیرند و در هر ساعت از شبانه روز، بازی شما را با مسابقه ای جدید مواجه می کند. تله های سرعت نیز در بازی وجود دارند. با ورود به این قسمت ها باید تا نقطه ای که مشخص می شود، با سرعت برانید. پس از عبور از این نقطه، متوسط سرعت شما به نمایش درمی آید. هر چقدر که بتوانید سرعت خود را در این قسمت ها بالا ببرید، اعتبار بیشتری بدست می آورید.

نتیجه گیری

Horizon یک Spin-off بسیار خوب برای سری بازی های Forza به حساب می آید و مسیر تازه ای را در آن ها به وجود آورده است. این بازی می تواند برای علاقه مندان به بازی های رانندگی یک عنوان بسیار قابل قبول و لذت بخش باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FORZA4,

نوشته شده توسط MH12 در سه شنبه 17 بهمن 1391


:: کدهای تقلب EMPIRE EARTH II
:: کد تقلب city life
:: دانلود بازی pes2013
:: دانلود بازی fifa 2013
:: اخبار جدید بازی GTA V+عکس
:: دانلود مود WARZONES برای اسکایریم
:: دانلود مود LC_Become King of Riverhelm((شاه شدن)) برای بازی Skyrim
:: دانلود مود LC_Become King of Riverhelm((شاه شدن)) برای بازی Skyrim
:: کد تقلب بازی The Elder Scrolls V Skyrim
:: کد تقلب age of empires 2
:: معرفی بازی Crysis 3
:: تاریخ انتشار و معرفی بازی Assassins Creed IV Black Flag
:: دانلود کنفرانس کامل سونی
:: نمرات و نقد های Dead Space 3 منتشر شد
:: ۵۰ بازی انحصاری PC در سال ۲۰۱۳
:: نیویورک در آغوش درختان| پیش نمایش Crysis 3
:: ۱۰ پیش بینی گیمی از سال ۲۰۱۳
:: دانلود سری اول بازی های اندروید بالینک مستقیم
:: چگونه گیمری هستید؟
:: تریلر بازی «The Witcher 3: Wild Hunt»





به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم در این وبلاگ شاد باشید و نهایت استفاده را بکنید و نامردیه نظر ندید
moeinbaraty@yahoo.com




:: مرداد 1392;
:: تير 1392;
:: خرداد 1392;
:: اسفند 1391;
:: بهمن 1391;
:: تير 1391;
:: خرداد 1391;

آبر برچسب ها

شاه شدن در اسکایریم , A , Noire , تاریخ انتشار و معرفی بازی Assassins Creed IV Black Flag , معرفی بازی Crysis 3 , کد تقلب age of empires 2 , کد تقلب بازی The Elder Scrolls V Skyrim , دانلود مود WARZONES برای اسکایریم , اخبار جدید بازی GTA V+عکس , دانلود بازی fifa 2013 , بهترین بازیهای انلاین ایرانی , پیش نمایش کامل بازی انحصاریps3_LASTofUS , دانلود 5 نرم افزاربرای اندروید , بهترین پچ های کانتر برای بازی آنلاین , اموزش و دانلود نرم افزار انلاین بازی کردن جی تی ای سان آندریاس ,

صفحه نخست | ايميل ما | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ |پروفایل مدیر وبلاگ | طراح قالب

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by gamebazy