دنیای بی تمدن

صفحه نخست

ايميل ما

آرشیو مطالب

لينك آر اس اس

عناوین مطالب وبلاگ

پروفایل مدیر وبلاگ

طراح قالب

:: صفحه نخست
::
ايميل ما
::
آرشیو مطالب
::
پروفایل مدیر وبلاگ
::
لينك آر اس اس
::
عناوین مطالب وبلاگ
::
طراح قالب

تمام لينکها تماس با ما


نويسندگان :
:: MH12
:: LORD

آمار بازديد :

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin







پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به وبلاگ من خوش آمديد .لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ کمک کنید .


دنیای بی تمدن

در بازی جدید Naughty Dog دیگر خبری از نیتن دریک (Nathan Drake) نیست و آن ها در The Last of Us محیط و روندی کاملاً جدید را خلق کرده اند. این استودیو اینبار به قلمروی بازی های آخر الزمانی پا گذاشته و بازیکنان را به دنیایی برده که در آن قارچ هایی سمی تمدن انسان ها را از بین برده اند و انسانیت نیز دیگر معنایی ندارد. به تازگی سازندگان این بازی، رسانه های مختلف را دعوت کرده اند تا آن ها هم بتوانند نگاهی به مرحله اول و مناطق بیرونی شهر Boston بیندازند و فرصت این را داشته باشند که با زامبی های این بازی دست و پنجه نرم کنند. دموی بازی در مکانی خارج از شهر به نام Outskirts شروع می شود که پناهگاه معدود انسان هایی است که زنده مانده اند و برای بقاء تلاش می کنند!

اینجاست که متوجه خواهید شد که جوئل (Joel) و الی (Ellie) آنقدرها هم تنها نیستند که در ابتدا فکرش را می کردیم. طبق قانون وضع شده، هر چیزی که نجات یافتگان این بازی در اختیار دارند (مثل سلاح و دارو) باید توسط همه مورد استفاده قرار بگیرد. جوئل به همراه تس (Tess) که به بازار سیاه رفته اند، مأمور محافظت از الی می شوند تا او را به منطقه ای خارج از قرنتینه گروه Militia ببرند. آن ها قرار است الی را به مکانی به نام Fireflies ببرند. دموی به نمایش درآمده از بازی کاملاً با آن چیزی که در E3 دیده بودیم، متفاوت بود. بجای اینکه با صحنه های اکشن و سلاح روبرو شوید، شما با فضایی Survival/Horror همانند بازی I Am Alive مواجه خواهید شد.

در ابتدای این قسمت، بازیکنان در یک Skyscraper قرار دارند که کمی در آن گردش خواهند کرد و آیتم های مختلفی مانند یک نوار ویدیویی و یک قیچی را برخواهند داشت. در بازی یک سیستم ساخت تجهیزات مختلف وجود دارد که به وسیله آن می توانید آیتم هایی که در اختیار دارید را با هم ترکیب کنید. در همان لحظه ای که  شما در حال جستجو و جمع آوری آیتم ها هستید، صدای فریاد، قدم ها و زمزمه های مرموزی را از بالای سر خود خواهید شنید. همچنین جنازه سربازانی که در اطراف محیط قرار دارند، نظر شما را به سمت خودشان جلب می کنند. این اتفاقات شما را رفته رفته برای اولین صحنه های ماجراجویی بازی آماده می کنند.

در حالیکه مسیر را ادامه می دهید و به ساختمانی دیگر می رسید، با جنازه ای روبرو می شوید که اسکلت آن باز شده و در آن قارچ های سمی به خوبی مشاهده می شود. قارچ هایی که سر و چشمان او را فرا گرفته اند. اینجا تس می گوید که این موجود Clicker نام دارد و او هم اکنون در مرحله سوم قرار دارد و به همین دلیل است که صورتش را قارچ ها فرا گرفته اند و قدرت آن ها نیز نسبت به سایرین بیشتر است. اگر دست این Clickerها به شما برسد، قطعاً شما را خواهند کشت. این موجودات توانایی دیدن ندارند و در زمانی که به دنبال انسان های زنده برای شکار می گردند، از خود صدای Click درمی آورند. همچنین در این مرحله با زامبی دیگری به نام Runner روبرو خواهید شد که به زامبی های معمولی شباهت زیادی دارند.

در حالت انفرادی به راحتی می توان آن ها را از بین برد، اما در حالت گروهی بسیار خطرناک هستند. زمانی که می خواهید به زامبی ها حمله کنید، نباید از روی احساس عمل کنید. در این صحنه ها باید به کارهای تاکتیکی مختلفی فکر کنید و به محیطی که در آن می خواهید مبارزه کنید، توجه داشته باشید. خوشبختانه جوئل قابلیتی دارد که به وسیله آن می تواند به خوبی به محیط اطراف گوش دهد. این کار باعث می شود که او خودش را برای مبارزه با زامبی ها آماده کند. همچنین جوئل می تواند یک جلوه تازه از شکل مبارزه را تجسم کند. با این قابلیت می توانید پشت دیوارها را مشاهده کرده و نقشه مبارزه را طرح کنید.

در مبارزه با انسان های دیگر نیز که وحشیانه به سایر گروه ها حمله می کنند، باید بسیار با احتیاط عمل کنید. مبارزه تن به تن برای شما کارساز نخواهد بود و باید بدانید که آن ها چه وسایلی همراه دارند که با از بین بردنشان، می توانید آن ها را بدست بیاورید. جوئل می تواند اسلحه، لوله های آهنی، بطری و اشیائی که می توان آن ها را برداشت و پرتاب کرد را به دست بگیرد، اما نمی تواند از آن ها به صورت همیشگی استفاده کند. کمبود مهمات و سلاح به خوبی در بازی احساس می شود و به همین دلیل باید از آیتم های دیگر برای مبارزه استفاده کنید. در این بازی مخفی-کاری و دزدی کردن دوست شما به حساب می آیند! می توانید تک تک دشمنان را بی سر و صدا از بین ببرید.

این کار یکی از بهترین روش هایی است که باید از آن استفاده کنید. می توانید آجری را به سمتی پرتاب کنید تا سایر دشمنان به آن طرف بروند و سپس آن ها را غافلگیر کنید. سیستم ساخت سلاح های مختلف و ارتقاء دادن قدرت آن های نیز یکی دیگر از کارهای مهم به حساب می آید. زمانی که در حال مبارزه با Clickerها نیستید، باید به دنبال جمع آوری آیتم های مختلف برای سلاح های خود باشید. شما ابزاری مانند تیغه های مختلف، باطری، اتصالات، الکل و... را بدست خواهید آورد تا بوسیله آن ها برای خود مولوتوف و حتی کمک های اولیه درست کنید و یا می توانید آن ها را با آیتم های دیگری ترکیب کنید. همچنین در طول بازی کاغذهایی را پیدا می کنید که دستور العمل های مختلفی در زمینه ساخت سلاح در آن ها نوشته شده اند. استودیوی Naughty Dog یک بازی بسیار جالب را در دست ساخت دارد که به فاکتورهای موفق عناوینی چون I Am Alive رنگ و بوی تازه ای می بخشد. شخصیت ها بسیار خوب به نظر می رسند و به شکل زیبایی با هم ارتباط برقرار می کنند. The Last of Us هم اکنون مراحل پایانی ساختش را سپری می کند و ما در تاریخ 7 می می توانیم این بازی را تجربه کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط LORD در سه شنبه 17 بهمن 1391


:: کدهای تقلب EMPIRE EARTH II
:: کد تقلب city life
:: دانلود بازی pes2013
:: دانلود بازی fifa 2013
:: اخبار جدید بازی GTA V+عکس
:: دانلود مود WARZONES برای اسکایریم
:: دانلود مود LC_Become King of Riverhelm((شاه شدن)) برای بازی Skyrim
:: دانلود مود LC_Become King of Riverhelm((شاه شدن)) برای بازی Skyrim
:: کد تقلب بازی The Elder Scrolls V Skyrim
:: کد تقلب age of empires 2
:: معرفی بازی Crysis 3
:: تاریخ انتشار و معرفی بازی Assassins Creed IV Black Flag
:: دانلود کنفرانس کامل سونی
:: نمرات و نقد های Dead Space 3 منتشر شد
:: ۵۰ بازی انحصاری PC در سال ۲۰۱۳
:: نیویورک در آغوش درختان| پیش نمایش Crysis 3
:: ۱۰ پیش بینی گیمی از سال ۲۰۱۳
:: دانلود سری اول بازی های اندروید بالینک مستقیم
:: چگونه گیمری هستید؟
:: تریلر بازی «The Witcher 3: Wild Hunt»





به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم در این وبلاگ شاد باشید و نهایت استفاده را بکنید و نامردیه نظر ندید
moeinbaraty@yahoo.com




:: مرداد 1392;
:: تير 1392;
:: خرداد 1392;
:: اسفند 1391;
:: بهمن 1391;
:: تير 1391;
:: خرداد 1391;

آبر برچسب ها

شاه شدن در اسکایریم , A , Noire , تاریخ انتشار و معرفی بازی Assassins Creed IV Black Flag , معرفی بازی Crysis 3 , کد تقلب age of empires 2 , کد تقلب بازی The Elder Scrolls V Skyrim , دانلود مود WARZONES برای اسکایریم , اخبار جدید بازی GTA V+عکس , دانلود بازی fifa 2013 , بهترین بازیهای انلاین ایرانی , پیش نمایش کامل بازی انحصاریps3_LASTofUS , دانلود 5 نرم افزاربرای اندروید , بهترین پچ های کانتر برای بازی آنلاین , اموزش و دانلود نرم افزار انلاین بازی کردن جی تی ای سان آندریاس ,

صفحه نخست | ايميل ما | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ |پروفایل مدیر وبلاگ | طراح قالب

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by gamebazy